Hotel Grand Palladium White Sand Resort & Spa

9 reviews over Hotel Grand Palladium White Sand Resort & Spa in het Nederlands

Geweldig!

Jolanda
2-10-2016

Wat een toplocatie, wij waren met 2 kinderen en zouden zo terug gaan. Na een rondje over het eiland vonden we dit toch echt het mooiste stranden.

Wij vonden hier wel meer sfeer als in paladium palace. Maar de 3 al lang carte restaurant zijn een perfecte aanvulling!

Genoten

Uitstekend resort hotel

Maarten
24-2-2014

Dit gigantische hotelcomplex, bestaande uit 5 hotels ligt een een tropische jungle omgeving aan de Caribische zee op 1,5 rijden van Cancun. Door de tuinen van het complex lopen vele paadjes (na 2 weken raakten we nog steeds de weg kwijt). Ook rijden en treintjes rond om mensen te vervoeren en er vaart zelfs een boot tussen de hotels White Sand en Riviera. Het eten in de vele restaurants is van goede kwaliteit en ook de a la carte restaurants zijn uitstekend, omdat wij voor de 4e keer in een Palladium Hotel waren mochten wij 3x per week vooraf reserveren, normaal moet je je melden bij het restaurant en wachten. De schoonmaak is goed. Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk en aardig. De kamers zijn groot en prima onderhouden. Wij boekten via het hotel een snorkeltrip, deze viel tegen, weinig vissen en schildpadden gezien. En voor de eerst keer sinds jaren was het geen "handdoekje" leggen vroeg in de morgen, tot 10.00 ruime keuze in bedjes en parasols rondom het zwembad. TOP!!

Geweldig

Suzanne
11-12-2011

Geweldige vakantie gehad. Personeel niet allemaal even vriendelijk. In het hoofdrestaurant is het niet goed geregeld. Voor de rest niks te klagen. Mooie kamer met uitzicht.

2008

Geuchies
24-11-2008

Het was een aanbieding die ik in Spanje geboekt heb, fenomenaal wat een luxe, heerlijk weer gehad en leuke dingen gedaan. Dicht bij Tulum, Chichen Itza en Xcaret (aanrader!)

Riesige Ferienfabrik mit allumfassendem Angebot, etwas unpersönlich. Stark vertreten: "American way of life"....für den ders mag.

2007

Fantastisch!!!

Heel lekker en gevarieerd eten, super cocktails, ruime luxueuze kamer, rustig, heel vriendelijke bediening, etc etc.

Als ik het mij nog eens kan permitteren ga ik onmiddellijk terug!!!

Geen woorden

Msahc
16-7-2007

Geen woorden.

Msahc

Dit prachtige hotel is gelegen in het midden van een tropische vegetatie wat een zeer rustgevende invloed heeft ('s morgens word je gewekt door de zang van de vele vogels). De kamers zijn zeer ruim en vrij luxueus. Het zwembaden complex is zeer mooi en goed onderhouden. Mooi zandstrand. A la carte restaurants zijn er meer dan voldoende (tip : reserveer ASAP, want de plaatsen zijn beperkt). 80% van de gasten zijn Amerikanen. Tijdens ons verblijf waren wij de enige Belgen, maar dit heeft ons niet belet om deze fantatische vakantie opnieuw te boeken.

Met kerst en oud en nieuw daar geweest. Het is een prachtig resort met alles erop en eraan, we hebben het erg naar ons zin gehad. Mooie kamers, mooi strand,mooi zwembad!! Alles wordt perfect bijgehouden! Mensen zijn daar heel behulpzaam, en heel erg lief voor kinderen. Zeker een aanrader om naar toe te gaan, ik wil in de toekomst zeker terug gaan!

Hotel Grand Palladium White Sand Resort & Spa 9.13 10 9 .