Hotel Grand Palladium Colonial Resort & Spa

MexicoQuintana RooKantenah (Quintana Roo)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Grand Palladium Colonial Resort & Spa voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 19 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 19 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

24 Reviews over Grand Palladium Colonial Resort & Spa

• 9ronald rogmans19-09-2016

fantastisch hotel

het hotel was gelegen in een natuurpark zodat je de inheemse fauna en flora dagdagelijks kon bewonderen. De vele restaurants zorgden voor de nodige afwisseling en de zwembad accommodaties waren heel mooi. Het strand was een van de prachtigste dat we ooit hebben gezien en het personeel was vriendelijk altijd goedgeziend en heel professioeneel !

• 10Aileen Lennon25-08-2016

LOVED IT!!!!

Loved it!! Everyone was so friendly. Extremely clean and beautiful landscaping. Delicious food!! Great selection of restaurants. Went with two friends and 22 yr old daughter I would go back.

• 10fam. De Schrijver15-10-2015

fantastisch

Geweldige vakantie beleefd in een prachtig resort, je kan gebruik maken van alle faciliteiten van de 4 verschillende hotels waardoor je een enorm groot complex kan ontdekken en je geen tijd hebt om je ook maar een seconde te vervelen. Een echte aanrader! Alleen; let op met welke reisorganisatie je deze reis boekt. Sommige reisorganisaties kiezen voor een zeer goedkope vlucht waardoor je een ommetje maakt naar Frankfurt en daar een halve dag vast zit alvorens richting Cancun te vliegen. Op die vlucht zelf zeer weinig ruimte voor zo’n lange vlucht, niet verantwoord! Wij gaan ooit terug , maar boeken dan zeker via andere touroperator.

• 10Marlies17-09-2012

Nog nooit zo een geweldige vakantie gehad!!

Het uitzicht en de ligging van de accommodatie is zo mooi, het strand is geweldig helder blauw! Het personeel is erg vriendelijk en doen alles voor je ze zorgen er echt voor dat je een super vakantie hebt! Het eten in dit hotel is erg goed ze hebben elke dag een ander land als thema zo als spaans,frans enz. de kamers worden 1x per dag schoon gemaakt en zijn ook echt heel schoon. De animatie zorgt er ook echt goed voor dat je het erg naar je zin hebt ze doen dagelijks leuke spellen waar je zelf voor kan kiezen of je daar aan mee doet natuurlijk. Wij hebben echt een top vakantie gehad! het vliegen valt ook erg mee!

• 9j_bolink25-06-2012

fantastisch!!!

Mooi resort gelegen in de jungle aan het strand. Het complex bestaat uit 4 hotels wat het een mega groot complex maakt. Er zijn 'treintjes' die je van de ene plek van het resort naar de andere kant brengen, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Wij vonden het leuker om door jungle te lopen en om te genieten van allerlei beesten in de jungle (iguana's, neusbeertjes, wasbeertjes etc.) Je mag gebruik maken van alle faciliteiten van alle vier de hotels, waaronder onbeperkt de à-la-carte restaurants. De service is goed. Het complex heeft veel zwembaden, waaronder een aantal zwembaden die alleen voor volwassen zijn. Ook de spa is inclusief. Wij vonden het een erg mooi resort

• 10Jos Collard04-09-2010

Schitterend hotel met prachtig strand

Zijn in dit hotel geweest van 17 aug t/m 31 augustus en hebben een prachtige vakantie gehad. Hotelcomplex is enorm maar prachtig aangelegd. Mooie zwembaden en prachtig strand. Zeer vriendelijk personeel, die werkelijk ontzettend hard werken om ons een mooie vakantie te bezorgen. Hotelcomplex bestaat eigenlijk uit 4 hotels met alle 4 een aparte lobby. Over het hele complex liggen 12 a'lacarte restaurants waarvan we er enkele bezocht hebben. Hier hebben we verrukkelijk gegeten. Ook liggen er nog 4 buffetrestaurants. Dus keuze genoeg. We hebben verschillende excursies gedaan waaronder: Chichen Itza, Tulum, Xcaret park, Cozumel (Snorkeltour=schitterend), Akumal (zeeschildpadden prachtig!!!!!!!!!). Allemaal echt de moeite waard. Dus al met al een schitterende vakantie gehad en dus een echte aanrader.

• 9Gerard en Patries15-11-2009

WOW!!!!

Prachtig, geweldig,hier zijn geen worden voor!! Wat een mooi plekje en werkelijk alles is super! Service, eten, strand, zwembad, alles. Aanrader...als je hier bent doe een dagje Xelha en ga met dolfijnen zwemmen. Wat een ervaring!!

• 10Barbara13-01-2009

Zaaaaalig

SUPER hotel!!!! Kan geen enkel minpunt bedenken. Lekker eten, mooi strand, leuke uitstappen, grote zwembaden, niet te druk (wij zijn in november geweest), lekkere cocktails, nette kamers,...wat wil je nog meer. Niet twijfelen, gewoon boeken!

• 8luckynyc04-09-2008

W sumie fajny kurort

Jest to kompleks 4 hoteli 2- starszych Kenetach i Kolonial oraz 2 nowszych White Sand i Rivera. Ja mieszkalem w Kolonial i uwazam pokoje sa fajne. Klima dziala super i jest reczne sterowanie. Slabo zaopatrzony minibarek. Przez caly czas mozesz korzystac z infrastruktury wszyskich 4 hoteli. Jest tyle róznych mozliwosci activites ze trudno sie nudzic. Hotel na bardzo duzej powierzchni i trzeba lubiec chodzic. Restauracje a la carte japonska i sea food tragiczna. Restaracje brazylijska i azjatycjka - fajne, wloska - ok. Ja i tak najbardziej lubialem obiady w bufecie - olbrzymi wybór. Sniadania srednie choc moze sie czepiam. Plaza jest bardzo slaba, brudna, duzo kamieni, malo parasoli. Daleko od Pleya de Carmen.

• 10Tom13-05-2008

We zijn net terug van 13 dagen Colonial. Werkelijk een prachtig resort met ales erop en eraan. Een enorm zwembad en schitterende stranden. Er zijn genoeg uitstapjes te maken in de omgeving. De reis is lang maar dat ben je helemaal vergeten als je in het resort aankomt. Een aanrader !!!!!!

Hotel Grand Palladium Colonial Resort & Spa info

• VerzorgingAll inclusive