Hotel Grand Palladium Colonial Resort & Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag36°23°
Hotel Grand Palladium Colonial Resort & Spa
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Palladium Colonial Resort & Spa voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Grand Palladium Colonial Resort & Spa in het Nederlands

fantastisch hotel

ronald rogmans, 19-9-2016

het hotel was gelegen in een natuurpark zodat je de inheemse fauna en flora dagdagelijks kon bewonderen. De vele restaurants zorgden voor de nodige afwisseling en de zwembad accommodaties waren heel mooi. Het strand was een van de prachtigste dat we ooit hebben gezien en het personeel was vriendelijk altijd goedgeziend en heel professioeneel !

fantastisch

fam. De Schrijver, 15-10-2015

Geweldige vakantie beleefd in een prachtig resort, je kan gebruik maken van alle faciliteiten van de 4 verschillende hotels waardoor je een enorm groot complex kan ontdekken en je geen tijd hebt om je ook maar een seconde te vervelen. Een echte aanrader! Alleen; let op met welke reisorganisatie je deze reis boekt. Sommige reisorganisaties kiezen voor een zeer goedkope vlucht waardoor je een ommetje maakt naar Frankfurt en daar een halve dag vast zit alvorens richting Cancun te vliegen. Op die vlucht zelf zeer weinig ruimte voor zo’n lange vlucht, niet verantwoord! Wij gaan ooit terug , maar boeken dan zeker via andere touroperator.

Nog nooit zo een geweldige vakantie gehad!!

Marlies, 17-9-2012

Het uitzicht en de ligging van de accommodatie is zo mooi, het strand is geweldig helder blauw! Het personeel is erg vriendelijk en doen alles voor je ze zorgen er echt voor dat je een super vakantie hebt! Het eten in dit hotel is erg goed ze hebben elke dag een ander land als thema zo als spaans,frans enz. de kamers worden 1x per dag schoon gemaakt en zijn ook echt heel schoon. De animatie zorgt er ook echt goed voor dat je het erg naar je zin hebt ze doen dagelijks leuke spellen waar je zelf voor kan kiezen of je daar aan mee doet natuurlijk. Wij hebben echt een top vakantie gehad! het vliegen valt ook erg mee!

fantastisch!!!

j_bolink, 25-6-2012

Mooi resort gelegen in de jungle aan het strand. Het complex bestaat uit 4 hotels wat het een mega groot complex maakt. Er zijn 'treintjes' die je van de ene plek van het resort naar de andere kant brengen, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Wij vonden het leuker om door jungle te lopen en om te genieten van allerlei beesten in de jungle (iguana's, neusbeertjes, wasbeertjes etc.)

Je mag gebruik maken van alle faciliteiten van alle vier de hotels, waaronder onbeperkt de à-la-carte restaurants. De service is goed.

Het complex heeft veel zwembaden, waaronder een aantal zwembaden die alleen voor volwassen zijn. Ook de spa is inclusief. Wij vonden het een erg mooi resort

Schitterend hotel met prachtig strand

Jos Collard, 4-9-2010

Zijn in dit hotel geweest van 17 aug t/m 31 augustus en hebben een prachtige vakantie gehad. Hotelcomplex is enorm maar prachtig aangelegd. Mooie zwembaden en prachtig strand.

Zeer vriendelijk personeel, die werkelijk ontzettend hard werken om ons een mooie vakantie te bezorgen. Hotelcomplex bestaat eigenlijk uit 4 hotels met alle 4 een aparte lobby. Over het hele complex liggen 12 a'lacarte restaurants waarvan we er enkele bezocht hebben. Hier hebben we verrukkelijk gegeten. Ook liggen er nog 4 buffetrestaurants. Dus keuze genoeg. We hebben verschillende excursies gedaan waaronder: Chichen Itza, Tulum, Xcaret park, Cozumel (Snorkeltour=schitterend), Akumal (zeeschildpadden prachtig!!!!!!!!!).

Allemaal echt de moeite waard.

Dus al met al een schitterende vakantie gehad en dus een echte aanrader.

WOW!!!!

Gerard en Patries, 15-11-2009

Prachtig, geweldig,hier zijn geen worden voor!!

Wat een mooi plekje en werkelijk alles is super! Service, eten, strand, zwembad, alles.

Aanrader...als je hier bent doe een dagje Xelha en ga met dolfijnen zwemmen. Wat een ervaring!!

Zaaaaalig

Barbara, 13-1-2009

SUPER hotel!!!! Kan geen enkel minpunt bedenken. Lekker eten, mooi strand, leuke uitstappen, grote zwembaden, niet te druk (wij zijn in november geweest), lekkere cocktails, nette kamers,...wat wil je nog meer. Niet twijfelen, gewoon boeken!

We zijn net terug van 13 dagen Colonial

Tom, 13-5-2008

We zijn net terug van 13 dagen Colonial. Werkelijk een prachtig resort met ales erop en eraan. Een enorm zwembad en schitterende stranden. Er zijn genoeg uitstapjes te maken in de omgeving. De reis is lang maar dat ben je helemaal vergeten als je in het resort aankomt. Een aanrader !!!!!!

Zeer mooi resort midden in de jungle, nette kamer, goed en lekker eten, mooi strand, alles was gewoon top!.

wij zijn hier in juni 2006 geweest

Robin, 21-8-2006

wij zijn hier in juni 2006 geweest....was echt super..wij hadden eerst een rondreis door florida daarna cruise naar de bahama's met verblijf, daarna zijn we naar mexico gevlogen, we kwamen snachts aan en toen was de indruk al superrr..we hadden een suite, echt helemaal top, serice, ligging, er was zoveel te doen, en die amerikanen echt superleuke mensen zeker de jongeren, ben zelf 20 en was met me ouders, maar heb me prima met hun vermaakt, en vriendschappen gesloten, discotheek ook erg leuk, modern, leek net een echte europese club, met natuurlijk ook ALL IN...Ik ga hier zeker nog een keertje terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Palladium Colonial Resort & Spa in Kantenah (Quintana Roo), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Palladium Colonial Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Palladium Colonial Resort & Spa scoort een 9.31 uit 10 op basis van 24 reviews.