Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag31°26°
8,7

31 reviews over Hotel Villa Delfines in het Nederlands

je eigen stukje bounty eiland...

Fam. van Beek
20-4-2011

In maart van dit jaar afgereisd naar Isla Holbox. Heerlijk genoten van een verblijf bij Villas Delphines. Vriendelijke beheerders (Graham & Ria), prima eten, leuke accommodatie en niet te vergeten het strand letterlijk op een steenworp afstand! Isla Holbox is niet voor iedereen, het is hier namelijk heerlijk rustig!! Je dient jezelf wel goed te kunnen vermaken, maar dan heb je ook echt een stukje paradijs op aarde. Wij hadden geen problemen met het eco toilet of het feit dat je af en toe wat beestjes vriendelijk moet verzoeken je kamer te verlaten. Je leeft hiet tenslotte midden in de natuur. Ga zeker ook eens in het dorp eten, Casa Lupita was onze favoriet, de taco's, burrito's en de rib eye waren niet te versmaden! Vanuit Holbox kun je prima excursies maken naar het vasteland, zoals Coba en Chichen Itza. Bezoek ook zeker een paar cenotes als je kunt, wij vonden het een geweldige ervaring om hierin te zwemmen. Op Holbox is een kanotrip ook aan te raden.

Gereisd Met partner in maart 2011

Heerlijke start van een rondreis Mexico

Vivienne
13-3-2011

Vanaf Cancun met huurauto naar Isla Holbox. Voor de overtocht een klein bootje genomen, helemaal leuk! Leuke opzet van het hotel, kids vonden het fantastisch. Eten s' avonds in het " dorpje" op een leuk dakterras. Mooie eilanden in de buurt, leuk om een excursie te boeken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Wie van natuur en rust houd moet hier naar toe!

Harrie en Ronald
18-9-2010

Vriendelijke mensen, mooie natuur voor als je het wil zien ( huur dan GEEN Glofcar ) maar ga gewoon lopen, rust, lekker eten, pelikanen die een meter bij je vandaan in de zee plonsen om visjes te vangen, neem wel muggen spul mee en anti jeuk als je eind febr. begin maart gaat moet je lekker net voor zon's ondergang onder de klamboe een uurtje slapen en om 19.00uur is er dan geen mug meer, overdag geen last van muggen in die periode. Wij zaten in delfines, mooie begroeing. Parende degenkrabben gezien (zeer bijzonder) Er is geen echt uitgaans leven maar wij hebben het niet gemist, voor tieners die van uitgaan houden is dit eiland wat minder geschikt .

Gereisd Met partner in februari 2010

Helemaal geweldig!

silvia
24-8-2010

We hebben genoten op Isla Holbox, Villas Delfines! Na een rondreis van 3 weken door Yucatan, Guatemala en Belize de vakantie hier afgesloten ipv het , voor ons , te drukke Playa del Carmen (was voor ons te toeristisch, te veel zien en gezien worden.... Dit was dus helemaal goed. het is er heerlijk rustig en je hebt er alles wat je nodig hebt: barretjes, restaurantjes (Villa Zapata in het stadje is ook erg lekker....mn de visschotel voor 2 personen) In het restaurant bij het hotel hebben we heerlijke vis gegeten die traditionele wijze klaar is gemaakt (vraag het gerust aan de obers van het restaurant, als je dit 's morgens doet dan heb je 'm 's avonds vers op je bordje!) Het hotel zelf is mooi, leuke huisjes, fijn zwembad. Ook de golfkar een dagje gehuurd......super leuk! Je kunt nog echt verlaten strandjes vinden en dan met vogels op de achtergrond. De zee is zoals die moet zijn: ondiep, blauw en helder! Overigens vonden wij het met de zandvlooien en muggen heel erg meevallen!!

Gereisd Met partner in augustus 2010

Geweldig!

Corné
23-8-2010

Echt voor de rustzoekers onder ons. Is eigenlijk niet veel te beleven. Het enige geluid wat je hoort zijn de zee en libelles. Mensen zijn erg vriendelijk, veel gelachen met de ober van het restaurantje. Zeker de moeite waard om walvishaaien te gaan spotten. Wij hebben er 1 gezien, was geweldig. Dolfijnen en roggen spotten, krijg je er gratis bij.

Gereisd Met partner in augustus 2005

Hutjes op een Bountustrand, heeeeerlijk

Remco
20-10-2009

Fantastisch mooi stukje Mexico, parelwitte stranden. Blauwe zee. Taxi's zijn geweldig! ;-)

Gereisd Met partner in september 2008

Super!

Erik en Maya Bosman
9-8-2009

Een aantal jaren geleden zijn wij 17 dagen op Isla Holbox geweest. Niet eerder zijn wij zo uitgerust van een vakantie teruggekomen, terwijl we op ontzettend veel (zeer mooie) plekken op deze aardbol zijn geweest. Wij vonden het prachtig op Holbox en de huisjes van Hotel Delfines vonden wij super. Ik kan me voorstellen dat het minder leuk is, wanneer je wordt lekgestoken; hier hebben wij echter geen last van gehad. Wij hopen hier ooit nog weer eens naar toe te gaan, als de kinderen zelfstandig zijn, want voor kinderen is deze mooie plek niet echt een denderende plek om heen te gaan. Ik las ook dat iemand last van de auto's op het eiland; nou die zijn er nauwelijks, dus daar kun je zo goed als geen last van hebben gehad.

Gereisd Met partner in september 2005
2008

Een paradijs op aarde, alleen die zandvlooien..

Ramon
1-9-2008

Vorig jaar naar Isla Holbox in de periode van 28-11 t/m 8-12. Ik had een huisje de Luxe aan het strand, een echte aanrader. Vriendelijk personeel, Theo die een paar woordjes Nederlands spreekt. Minpunt waren de zandvlooien. De baby olie is een must, ik probeerde het met roze shampoo. Dat werkte niet echt. Na de vakantie nog paar weken heel erge jeuk gehad. Erg jammer want ik zou er zo willen wonen. Mooie natuur, blauwe zee, dolfijnen en vogels en in je hangmatje boeken lezen. Ook de massage kan ik aanbevelen. In het dorpje kan je lekker eten, en een bezoek naar de bar met de schommel is de moeite waard. Het Fred Flinstone golf karretje moet je zeker uitproberen en s´avonds is het een heel apart sfeertje. Net alsof de tijd stil staat. Kortom een hele belevenis. Ook de boottocht was een hele ervaring. Oja voor de honeymooner´s: ga naar het andere luxere hotel, want qua comfort is het erg basic.

Gereisd Alleenreizend in december 2007

Wij zijn hier geweest van 1 juli t/m 6 juli en hebben het

vanessa
15-7-2008

Wij zijn hier geweest van 1 juli t/m 6 juli en hebben het erg leuk gehad! Maar 5 volle dagen is meer dan genoeg, er is niet heel erg veel te doen en de stranden zijn erg verlaten dus is weinig te zien. Onze dochter (8) was blij met de hond van het hotel want verder waren er weinig kinderen om mee te spelen. Sávonds kan je absoluut niet zonder de autan (muggenspul) op pad want dan wordt je lek geprikt. De restaurantjes zijn prima en de bar met de schommels is helemaal leuk!

Gereisd Familie in juli 2008

In februari zijn we hier 4 dagen geweest en dat is net het

Ann
30-6-2008

In februari zijn we hier 4 dagen geweest en dat is inderdaad net het juiste aantal dagen. Wanneer je hier voor de rust komt zit je op Holbox helemaal goed. Geen auto's en alleen maar zandwegen. Het is wel makkelijk om anti-muggenspray mee te nemen. Ook handig: wij hadden extra klamboes mee, dus 's avonds lagen we onder de klamboe in de hangmat wat heel goed te doen was.

Gereisd Met partner in juni 2008

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Delfines in Isla Holbox, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Delfines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.