Hotel Villa Caribe

1 review over Hotel Villa Caribe

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Great service at villas caribe.

Michael
    25-6-2009

would recommend to others. Staff very accomadating. Good value for the denaro. Very uncomfortable beds but we could live with them once we figuired out to stack both matrresses together. Provided a refridgerator upon request which was quite needed to store my insulin. Had a great time.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Caribe in Cozumel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Caribe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Caribe scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.