Hotel Maya Lunastersterster

Tonen op kaart

9 reviews over Hotel Maya Luna

• 9Coby Mulder05-02-2013

Fantastische vakantieplek

We hebben een fantastische reis gemaakt door de Yucatan met ons verblijf in Maya Luna als het absolute hoogtepunt. Mooie fraai vormgegeven bungalows maar 20 meter van de zee vandaan met een eigen dak terras met uitzicht over de oceaan. We hadden het geluk om daar te zijn terwijl het volle maan was, zo ontzettend mooi om te zien hoe de maan opkomt uit de zee. Het eten in het restaurant was ontzettend goed, de gebakken vis favoriet. De special van het restaurant is een gevulde ananas...die mag je ook absoluut niet missen. Het vriendelijke personeel en de gastvrijheid en leuke gesprekken Carolien en Jan maakten het verblijf compleet.

Gereisd met partner in november 2012

• 8wanda17-11-2012

Leuke huisjes op het strand

leuke trip om te doen: vissen op zee

Gereisd met vrienden in november 2012

• 8RS11-11-2011

Prachtige plek

Maya Luna was een ware verassing voor ons. Vooraf niet kunnen denken dat het zo'n mooie plek kon zijn. De bungalows staan niet aan, maar echt op het strand. Het is een groot relaxed gebeuren en je kunt er heerlijk eten. Zoek je een paar daagjes rust en comfort, op een prachtige plek, dan is dit zeker een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2009

• 9ron01-04-2010

heel gaaf, relax plekje

Ben al een aantal keren bij Jan en Carlien van Maya Luna geweest en het is ieder keer weer genieten van de mooie bungalows het heerlijke eten de gezelligheid en de vriendlijkheid van het personeel. Als je na een tijdje rondreizen een plek zoekt om even uit te rusten, bij te komen, niks te doen, lekker te relaxen, een margarita op het strand te drinken of een gevulde anas te eten dan is "this the place to be" Ik ben hier vanaf 2006 een aantal keren geweest en ik ben er zeker van dat dit niet de laatste keer is geweest

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Ingrid13-08-2009

Mooie bungalows

Voor wie van rust en relaxen houdt zeer aan te raden. Bungalows liggen direct aan 't strand. Vriendelijk personeel en lekker eten in 't restaurant. Het centrum van Mahahual is zo'n 3 kwartier lopen.

Gereisd met partner in april 2009

• 8grale27-05-2009

Super locatie

Prachtige locatie en leuke bungalows. Alles is goed verzorgd en Maya Luna heeft een hele goede keuken. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in april 2009

• 8Yvonne en Niek12-01-2009

Aanrader !!

Prima hotel,bestaande uit 4 op het strand gelegen bungalows voorzien van riant dakterras met prachtig uitzicht op zee,gelegen aan een onverharde weg 5 km buiten Mahahual. Het hotel heeft een in-house diveshop waarmee wij prachtige duiken gemaakt hebben op het rif voor het hotel. Ook duik en snorkelexcursies naar het rif van Chinchorro behoren tot de mogelijkheden,mag je niet missen !! Ook kun je er heerlijk eten (vooral de gevulde ananas is heerlijk) en mocht je uitgekeken zijn op de iets wat kleine kaart dan kun je naar de nabijgelegen "Travel Inn" een prima,eveneens door Nederlanders beheerd restaurant. Kortom de rust,de ligging en de persoonlijke service van Jan en Carolien maken dit hotel een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2009

• 9Daniel20-03-2007

Laat je niet misleiden door het dorpje Mayahual waar je doorheen rijdt onderweg naar Maya Luna; die Amerikanen met hun enge cruiseship en 4x4's vindt je niet in dit hotel! We hebben hier eind feb 07 een geweldige paar dagen gehad, Jan en Carolien bedankt voor de geweldige service. Echt een droomplek, ik kom hier snel weer terug!

Gereisd in maart 2007

1 tip over Hotel Maya Luna

• Coby Mulder, 05-02-2013

Wij zaten in Bungalow Chinchorro, met een grappige muurschildering van het rif met alles wat er onder water te zien is.

0 vragen over Hotel Maya Luna

Hotel Maya Luna info