Hotel Maya Luna

8 reviews over Hotel Maya Luna in het Nederlands

Fantastische vakantieplek

Coby Mulder
5-2-2013

We hebben een fantastische reis gemaakt door de Yucatan met ons verblijf in Maya Luna als het absolute hoogtepunt. Mooie fraai vormgegeven bungalows maar 20 meter van de zee vandaan met een eigen dak terras met uitzicht over de oceaan. We hadden het geluk om daar te zijn terwijl het volle maan was, zo ontzettend mooi om te zien hoe de maan opkomt uit de zee. Het eten in het restaurant was ontzettend goed, de gebakken vis favoriet. De special van het restaurant is een gevulde ananas...die mag je ook absoluut niet missen. Het vriendelijke personeel en de gastvrijheid en leuke gesprekken Carolien en Jan maakten het verblijf compleet.

Leuke huisjes op het strand

wanda
17-11-2012

leuke trip om te doen: vissen op zee

Prachtige plek

RS
11-11-2011

Maya Luna was een ware verassing voor ons. Vooraf niet kunnen denken dat het zo'n mooie plek kon zijn. De bungalows staan niet aan, maar echt op het strand. Het is een groot relaxed gebeuren en je kunt er heerlijk eten. Zoek je een paar daagjes rust en comfort, op een prachtige plek, dan is dit zeker een aanrader!

heel gaaf, relax plekje

ron
1-4-2010

Ben al een aantal keren bij Jan en Carlien van Maya Luna geweest en het is ieder keer weer genieten van de mooie bungalows het heerlijke eten de gezelligheid en de vriendlijkheid van het personeel. Als je na een tijdje rondreizen een plek zoekt om even uit te rusten, bij te komen, niks te doen, lekker te relaxen, een margarita op het strand te drinken of een gevulde anas te eten dan is "this the place to be" Ik ben hier vanaf 2006 een aantal keren geweest en ik ben er zeker van dat dit niet de laatste keer is geweest

Mooie bungalows

Ingrid
13-8-2009

Voor wie van rust en relaxen houdt zeer aan te raden. Bungalows liggen direct aan 't strand. Vriendelijk personeel en lekker eten in 't restaurant. Het centrum van Mahahual is zo'n 3 kwartier lopen.

Super locatie

grale
27-5-2009

Prachtige locatie en leuke bungalows. Alles is goed verzorgd en Maya Luna heeft een hele goede keuken. Zeker een aanrader!

Aanrader !!

Yvonne en Niek
12-1-2009

Prima hotel,bestaande uit 4 op het

strand gelegen bungalows voorzien van

riant dakterras met prachtig uitzicht

op zee,gelegen aan een onverharde weg

5 km buiten Mahahual.

Het hotel heeft een in-house diveshop

waarmee wij prachtige duiken gemaakt hebben op het rif voor het hotel.

Ook duik en snorkelexcursies naar het

rif van Chinchorro behoren tot de mogelijkheden,mag je niet missen !!

Ook kun je er heerlijk eten (vooral

de gevulde ananas is heerlijk) en mocht je uitgekeken zijn op de iets

wat kleine kaart dan kun je naar

de nabijgelegen "Travel Inn" een prima,eveneens door Nederlanders beheerd restaurant.

Kortom de rust,de ligging en de persoonlijke service van Jan en Carolien maken dit hotel een aanrader.

2007

Laat je niet misleiden door het dorpje Mayahual waar je doorheen rijdt onderweg naar Maya Luna; die Amerikanen met hun enge cruiseship en 4x4's vindt je niet in dit hotel! We hebben hier eind feb 07 een geweldige paar dagen gehad, Jan en Carolien bedankt voor de geweldige service. Echt een droomplek, ik kom hier snel weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maya Luna in Costa Maya / Mahahual , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maya Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.