Reviews over Coba

Prima hotel

angela,
    21-8-2012

Wij hebben hier 1 nachtje geslapen tijdens onze rondreis. Het hotel is hiervoor prima te doen. Eten is goed, zwembad is prima en ook de kamer is goed. Lekker geslapen. Geen krokodillen gezien helaas ;)

Typisch Mexicaans

Corry,
    14-4-2009

Een typisch Mexicaans ingericht hotel aan de rand van een meer waar je met een beetje geluk de krokodillen ziet.

De kamers zijn knus ingericht en schoon. Mooi zwembad. Het personeel is vriendelijk en zowel het ontbijt als het diner waren keurig verzorgd en lekker. Een aanrader als je de ruines van Coba wilt bezoeken

de ligging is mooi aan het meer (pas op de krokodillen)

Mascha en Serge,
    20-2-2008

de ligging is mooi aan het meer (pas op de krokodillen). Erg leuk is 's nachts met een zaklamp rondkijken naar oogjes (veelal kikkers). De kamer was klein en benauwd. Op de wc zat een hele grote schimmelplek. De bedden waren slecht. Voor een nachtje was het te doen, maar een gebroken rug leverde het wel op. Lekker dicht bij de maya ruines, dus je kunt vroeg op de site, dan is het nog rustig, de bussen vanuit playa en cancun komen wat later.

Een schattig hotel aan de rand van een meer, vlakbij de er

Thomas,
    5-1-2008

Een schattig hotel aan de rand van een meer, vlakbij de ruïnes van Coba. Naast die ruïnes zijn er ook krokodillen te zien en heeft het hotel een schitterend zwembad. Het schijnt van Club Med te zijn, maar alleen het logo kom je hier en daar tegen.

Er heerst heerlijke rust en de kamers zijn knus, maar schoon. De airco doet het niet altijd even goed, maar voor de rest is alles geweldig hier.

Coba scoort een 8,8 uit 10, op basis van 4 reviews