7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Chetumal voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Holiday Inn Chetumal in het Nederlands

Keurig net hotel

Monique
6-8-2012

Dit hotel is gelegen tegenover het museum wat zeer de moeite waard schijnt te zijn. Helaas was het dicht toen wij er waren. Keurig net hotel met mooie kamers en heerlijke zachte bedden, heb hier het beste geslapen tijdens heel mijn vakantie in Mexico!! Kleine badkamer. Alles is zeer schoon. Wifi in het hotel. Geen koelkast op kamer. Heerlijk zwembad met ligbedden. Restaurant straalt niks uit, ga lekker eten in het centrum. Wij zijn bij een Italiaans restaurant geweest, genaamd Sergio's Pizza en daar kon je goed eten. Ontbijt was karig en de koffie was slootwater.

Gereisd Met partner in januari 2012

Prima overnachting!

Bo
2-4-2012

Schone kamers. Leuk zwembad. Goed gelegen en ideaal om lekker wat winkels te bezoeken. Lekker ontbijt en genoeg keuze.

Gereisd Met partner in Wed Mar 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lekker centraal gelegen

Thomas
8-1-2012

Hotel ligt in het centrum tegen over het museum. Leuke winkelstraat met veel eetgelegenheden en dergelijke. Als je bij de ingang linksaf gaat wandel je in 15 minuten naar de boulevard. Best gezellig. Geen onveilig gevoel gehad. Bewaakte parkeerplaats achter het hotel. Prima kamers met minibar. Heerlijke bedden en een goede airco. Ook het zwembad was zalig. Vriendelik personeel. Kortom, ons 5e hotel op de individuele autorondreis was ook weer goed. Tegenover het hotel zit een prima restaurant.

Gereisd Met partner in Sat Apr 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel

keesverhoeven
26-7-2011

Dit mooi hotel hebben we bezocht tijdens onze rondreis. Goed uitgebreid ontbijt. Nette kamers.

Gereisd Met partner in Wed Jul 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Huub
13-1-2011

Onze laatste nacht van de doorreis hier doorgebracht. Ruime kamer met een grote badkamer (helaas wel een klein badje). Alles goed schoon en netjes. Lekker zwembad waar je na de lange rit prima kan vertoeven. We zijn in het centrum bij het italiaanse restaurant: Sergio's wezen eten wat ik echt iedereen aan kan bevelen. Is ongeveer 15min. van hotel vandaan. Is een zijstraatje van de boulevard.

Gereisd Met partner in juni 2008

Zakenhotel met erg ontspannen (traag) personeel

RedCellNL
18-9-2010

Mooie liggen ten opzichten van het centrum van Chetumal. Goede kamer met uitzicht op straat met gratis kluis. Goed zwembad wat erg warm was. Personeel kijkt wel graag mee vanuit het restaurant wie er in het zwambad zit, blijkbaar gebeurd dit niet erg vaak. Toen we er waren waren schilders bezig de kamers op te knappen, kan dus binnenkort voor verbetering zorgen.

Gereisd Met partner in september 2010

Prima hotel

sascha
11-6-2010

Net hotel, bezocht tijdens rondreis. Mooi zwembad, lag wel vroeg in de schaduw. Ontbijt duur, redelijk uitgebreid. Kamers netjes.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 11 2010 22:32:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overnachtingshotel

Patricia
5-4-2010

Prima voor een overnachtingshotel, ligt vlakbij de grens van Belize en Mexico.

Gereisd Met partner in juni 2008

Niks mis mee

Petra
2-1-2010

Tegenover het museum, eigen parkeerplaats aan de achterkant. Nette kamer en badkamer, zeker voor Mexicaanse begrippen. Tip voor het diner: ga eten in het restaurant van hotel Coco-links hotel uit aan de overkant na een stukje lopen. Ontbijtbuffet was prima verzorgd. mooi zwembad maar geen zon want het ligt in het midden van het hotel. De kamers zijn rond de binnenplaats gebouwd, dus geen overlast van de straat.

Gereisd Met vrienden in december 2009

Goed hotel

C.B.
4-10-2009

We hebben er maar 1 nacht geslapen, de kamer zag er goed uit, ontbijt was ook goed, we kregen a la carte omdat het te rustig was voor een buffet. Afwerking qua inrichting van het hotel was wat minder dan je van Holiday Inn mag verwachten.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Afstand tot strand< 100 km

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Chetumal in Chetumal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Chetumal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.