Reviews over Chetumal

Schoon en netjes

Ilja
    11-8-2012

Een nachtje hebben we gelogeerd in dit hotel. Net hotel met schone kamers. De badkamers was ook zeer schoon. In de kamer bevond zich een koelkast wat ook wel een pluspunt is. Ook had de kamer een balkon.

Het zwembad was klein en vrij warm. Maar goed genoeg om even een boekje te lezen na een lange rit.

Het restaurant straalde weinig gezelligheid uit, het diner was prima, niets bijzonders.

Al met al goed genoeg voor een nachtje, al was er zeer weinig sfeer.

Goed hotel

Esther
    10-8-2012

Mooiste hotel tijdens onze rondreis. Goed te vinden, ontbijt a la carte, zwembad en erg mooie kamers. We verbleven hier 1 nacht en hebben de omgeving van het hotel niet bekeken.

Keurig net hotel

Monique
    6-8-2012

Dit hotel is gelegen tegenover het museum wat zeer de moeite waard schijnt te zijn. Helaas was het dicht toen wij er waren. Keurig net hotel met mooie kamers en heerlijke zachte bedden, heb hier het beste geslapen tijdens heel mijn vakantie in Mexico!! Kleine badkamer. Alles is zeer schoon. Wifi in het hotel. Geen koelkast op kamer. Heerlijk zwembad met ligbedden. Restaurant straalt niks uit, ga lekker eten in het centrum. Wij zijn bij een Italiaans restaurant geweest, genaamd Sergio's Pizza en daar kon je goed eten. Ontbijt was karig en de koffie was slootwater.

Net hotel zonder sfeer

Thea
    18-4-2012

Laatste hotel op onze rondreis en een echte teleurstelling.

zowel hotel als stad hebben geen enkele sfeer.

Vanuit kamer keken we uit op een witte muur, wat een benauwd gevoel gaf.

Eten is wel goed. Ontbijt a la carte.

Goede parkeergelegenheid

Prima overnachting!

Bo
    2-4-2012

Schone kamers. Leuk zwembad. Goed gelegen en ideaal om lekker wat winkels te bezoeken. Lekker ontbijt en genoeg keuze.

Chetumal scoort een 6,3 uit 10, op basis van 14 reviews