Chetumal

Reviews over Chetumal

Drukke stad, weinig uitstraling

Thomas,
    8-1-2012

Geen onaardige plaats. Vanuit Palenque hiernaar toe is wel ver rijden, zeker 7 uur rijden, maar het viel allemaal wel mee. Chetumal heeft niet veel bijzonders, maar de sfeer was wel gezellig. Aan de boulevard zijn veel kermisachtige attracties.

Gereisd met partner in april 2011

Slaperig provinciestadje

Rinus,
    14-3-2011

Het rustige provinciestadje heeft een rechthoekig stratenpatroon en veel bezienswaardigheden die voor opwinding zorgen zijn er niet, huizen en gebouwen zijn allemaal nog vrij jong, oorzaak de vele orkanen die hier regelmatig voor verwoestingen zorgen.

De hoofdstraat eindigt bij de boulevaard waar een rivier in de Caribische Zee uitmond, hier staat een monument, een monoliet die herinnert aan de slachtoffers van verschillen oorlogen.

In het stadje zijn wel een aantal goede restaurantjes.

Gereisd met vrienden in januari 2007

Niets te doen, wel mooi museum

Barry,
    30-4-2009

De plaats zelf is niet zo veel te beleven. Gewoon een Mexicaanse stad met weinig toeristen. Wel een mooi museum wat de moeite waard is. Niet echt heel groot maar wel een mooie collectie met interactieve beeldschermen in het engels.

Gereisd met partner in april 2009

Echte doorgangsplaats! Dus niets te beleven

Odette,
    11-12-2007

Echte doorgangsplaats! Dus niets te beleven. Er is geen strand, maar je kan wel lekker uitwaaien bij de boulevard. Heerlijke yugobar in de "hoofdstraat"

Dean is behoorlijk te keer gegaan, maar meer ten zuiden van Chetumal.In de plaats zelf paar bomen ontworteld. Bomen weg, asvalt staat nog omhoog, grote krater. Rotzooi dus!

Regering ruimt niets op, die hebben het te druk met 4 baans wegen bouwen????. Buiten Ch. (na 15 min) richting Cancun zie je nog veel van de verwoestingen

Gereisd anders in december 2007

Hier een nacht tijdens onze rondreis geweest

Patricia,
    16-10-2006

Hier een nacht tijdens onze rondreis geweest. Stad doet echt Mexicaans aan. Veel oude kevers op straat. Helaas was het museum elke maandag dicht...

(Achteraf maar goed ook, want met een reisafstand van 487 km naar onze volgende stop in Palenque hadden we daar echt geen tijd voor gehad).

Gereisd anders in oktober 2006
Chetumal scoort een 6,3 uit 10, op basis van 14 reviews