Chetumal

Vakantie in Chetumal

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Chetumal

Reviews over Chetumal

• 3keessiekezman02-04-2015

Mexicaanse stad ongeschikt voor toerisme

Mexicaanse stad. Men is hier lekker bezig met hun dagelijkse dingen zonder zich ook maar iéts aan te trekken van die ene toerist. Laatste review alweer van 2012 dus bij deze een update. Er zijn enkele tentjes waar je wat kunt eten. Verwacht er weinig van, want er is geen europese maatstaf. Museum is wel oké. Verder kledingwinkeltjes en 101 farmacia. Lage welvaart in mijn ogen. Voor de boottocht naar CayeCaulker betaal je 60 us$ maar nergens us$ te pinnen. Pesos pinnen dus en wisselen.

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 1Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2015

• 7Fulko25-09-2012

Hier voel je 's avond niet veilig op straat

Op onze rondreis hebben we niet eerder zo'n slechte ervaring gehad. We waren blij een hotel te vinden en waren nog blijer hier na 1 nacht weer weg te kunnen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in september 2001

• 5Thea18-04-2012

Ongezellige stad

Laatste stad tijdens onze rondreis en we kregen er een naargeestig gevoel bij. Geen enkele sfeer op de boulevard. We snapten niet waarom deze plaats was opgenomen in rondreis, terwijl rondom Chetumal zulke mooie plekken aan het strand zijn. Maya museum was wel leuk om te bezoeken, maar doordat we op dat moment met maar weinig bezoekers waren, stonden alle tvschermpjes uit.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Omgeving
    • 3Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2012

• 7Thomas08-01-2012

Drukke stad, weinig uitstraling

Geen onaardige plaats. Vanuit Palenque hiernaar toe is wel ver rijden, zeker 7 uur rijden, maar het viel allemaal wel mee. Chetumal heeft niet veel bijzonders, maar de sfeer was wel gezellig. Aan de boulevard zijn veel kermisachtige attracties.

• 7Sfeer in stad
    • 5Stranden

Gereisd met partner in april 2011

• 7RS11-11-2011

Rustige plaats

Chetumal is leuk voor enkele dagen, om de omgeving te verkennen. De stad zelf is aardig, maar na een dag heb je de hoogte punten al snel gezien. Mooi om een stuk te gaan lopen is zeker de boulevard.

• 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in januari 2009

• 6Rinus14-03-2011

Slaperig provinciestadje

Het rustige provinciestadje heeft een rechthoekig stratenpatroon en veel bezienswaardigheden die voor opwinding zorgen zijn er niet, huizen en gebouwen zijn allemaal nog vrij jong, oorzaak de vele orkanen die hier regelmatig voor verwoestingen zorgen. De hoofdstraat eindigt bij de boulevaard waar een rivier in de Caribische Zee uitmond, hier staat een monument, een monoliet die herinnert aan de slachtoffers van verschillen oorlogen. In het stadje zijn wel een aantal goede restaurantjes.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 7Ingrid24-09-2009

Prima stad voor een korte tussenstop

Voor 1 of 2 dagen is deze stad prima. Niet veel te beleven, maar wel leuk om rond te lopen of aan 't water te zitten. Gezellige restaurantjes zijn er genoeg.

• 7grale27-05-2009

Echt Mexico

Leuke plaats voor twee tot drie dagen. Weinig toerisme, maar dat is waarschijnlijk het leuke van Chetumal.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving

• 6Barry30-04-2009

Niets te doen, wel mooi museum

De plaats zelf is niet zo veel te beleven. Gewoon een Mexicaanse stad met weinig toeristen. Wel een mooi museum wat de moeite waard is. Niet echt heel groot maar wel een mooie collectie met interactieve beeldschermen in het engels.

• 7Odette11-12-2007

Echte doorgangsplaats! Dus niets te beleven. Er is geen strand, maar je kan wel lekker uitwaaien bij de boulevard. Heerlijke yugobar in de "hoofdstraat" Dean is behoorlijk te keer gegaan, maar meer ten zuiden van Chetumal.In de plaats zelf paar bomen ontworteld. Bomen weg, asvalt staat nog omhoog, grote krater. Rotzooi dus! Regering ruimt niets op, die hebben het te druk met 4 baans wegen bouwen????. Buiten Ch. (na 15 min) richting Cancun zie je nog veel van de verwoestingen

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur