Hotel Vacation Club International

Hotel Vacation Club International

We hebben een aantal aanbieders voor Vacation Club International voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Vacation Club International in het Nederlands

2007

Rustig prachtig resort , supervriendelijke bediening van ,

Jacqueline
8-5-2007

Rustig prachtig resort , supervriendelijke bediening van receptie , obers ,tuinlui en kamermeisjes. Hier is de kwaliteit en rust een prioriteit. De ruime living, de twee aparte slaapkamer, badkamer en volledig uitgeruste keuken zijn prima in orde .
De meeste bezoekers zijn lid van de Royal Resorts

Gereisd Familie in mei 2006

• AdresPaseo Kukulcan Km 77500(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vacation Club International in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vacation Club International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.