Hotel Sens

4 reviews over Hotel Sens in het Nederlands

Helemaal top !!!

Kim Ploeg
15-6-2009

Zijn 1 nacht in dit hotel verbleven voorafgaand aan een rondreis. Helemaal top hotel. Personeel super vriendelijk en behulpzaam en ligt lekker centraal in het centrum.

Mooie schone kamer en een fijn groot bed. Ook ontbijt a al carte erg goed.

Gereisd met partner in juni 2009
2007

Erg mooi en luxe hotel voor een lage prijs. Wij hebben hier één nacht geslapen na aankomst in Cancun en het was boven verwachting. De kamers zijn groot en schoon en het hele hotel heeft een moderne/lounge-achtige uitstraling. Er is een mooie tuin met zwembad. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2007

In dit hotel verbleven we 1 nacht om de tijd te tussen de

Vincent van Someren
28-8-2007

In dit hotel verbleven we 1 nacht om de tijd te overbruggen tussen de vlucht en een autorondrit. Het hotel was erg netjes en het eten wat prima! Het zag er allemaal erg luxe uit. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Sens voor je op een rij gezet:

We zijn er gelukkig maar 1 nacht geweest. Hotel ligt niet aan het strand maar in een ongezellig deel van het centrum van Cancun. Onpersoonlijk hotel, lawaaiairco, weinig attentie van het personeel.

Enig lichtpunt: erg goed ontbijt in prima restaurant.

Gereisd met partner in maart 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Sens voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sens in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.