Hotel Royalton Riviera Cancun

Hotel Royalton Riviera Cancun
8,7

4 tips over Hotel Royalton Riviera Cancun

Sander, 24-8-2017
Het hotel ligt erg afgelegen, taxi's zijn erg prijzig. Ook op het strand is aan weerszijden van het hotel niets.
lin..., 16-9-2016
Voor 35 euro ben je met de taxi in cancun of playa del Carmen.
Peter-Johanna, 17-8-2015
Als je veel wilt ondernemen in Mexico dan is dit misschien niet de beste keuze. De ligging is nogal afgelegen. Wij hebben twee excursies via Arke gedaan, en beide keren was het een flinke rit met de bus.

We hebben een aantal aanbieders voor Royalton Riviera Cancun voor je op een rij gezet:

Anna, 23-5-2015
Excursies zijn voor nederlandse begrippen duur (150 euro p.p.). Wij naar sian Ka'an geweest, dit is heel mooi. Al is de busrit ernaar toe minder prettig. XCaret zijn wij ook geweest al vonden wij de prijs te hoog voor wat je kreeg.