Tijdelijk €25 aanbetaling

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

In het Royalton Riviera Cancun Hotel geniet je van je vakantie in luxe. Leuk voor gezinnen, maar ook voor stellen door het adults only gedeelte. Het buffet is van goede kwaliteit, maar je kunt ook eten in een van de acht restaurants. Het animatieteam zorgt voor sport en feestjes. Het hotel ligt wat afgelegen, maar met de taxi is Cancun te bereiken.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Royalton Riviera Cancun

• 8Roja09-11-2019

mooi hotel maar veel teveel lawaai.

Wij hadden geboekt in hideway vanwege de rust. Er zijn inderdaad geen kinderen in dit gedeelte. Maar van rust is absoluut geen spraken. De animatie rond het zwembad is van het soort bonken bonken bonken muziek. en de gasten worden naarmate de dag vordert steeds luidruchtiger (dronken). wij kozen daarom maar voor de beachbar. Maar helaas ook daar vonden gasten het nodig hun eigen muziek installatie mee te brengen dus ook daar geen rust. Wij hebben wellicht een verkeerde keus gemaakt. Wie houdt van veel lawaai en gedoe zit hier prima. De kamers zijn luxe te noemen worden goed schoongemaakt. Minibar is inclusief en wordt regelmatig bijgevuld. Het personeel is zeer service gericht maar verwacht wel een fooi. Het eten in buffetvorm heeft een grote keuze. De specialiteiten restaurants vonden wij matig het eten niet warm genoeg een keer waren de garnalen niet goed schoon gemaakt in het steak restaurant was de biefstuk bremzout .

• 10Kim28-10-2019

Fantastisch! Komen zeker een keer terug!

Kan niet beter!!!! Al in veel All Inclusive hotels geweest maar dit hotel heeft ons zo overdonderd. Aan alles wordt gedacht in dit prachtig ruim opgezette hotel. Alles is super schoon, mega vriendelijk personeel, fantastische restaurants, geweldige zwembaden, er wordt van alles georganiseerd om het je naar de zin te maken, ruime kamers, gratis roomservice, sterke dranken van de originele merken, leuke shows in de avond, mooi onderhouden tuinen, zoveel keus bij het buffet dat je niet eens meer weet wat je moet kiezen!!! Ik kan nog wel even doorgaan. Wij waren met onze kids van 5 en 10 en die hebben elke dag lopen stralen! De minpuntjes die ik dan zou noemen: Ligging is afgelegen en de zee is niet helder blauw door de zeewier. De souvenirs shops zijn prijzig. Strand verder wel prachtig wit met palmbomen.

• 2Mark Geraerts20-08-2019

Slechtste vakantie ooit.

Slechtste vakantie ooit. Kamer was vuil. Er kwamen haren uit de lavabo. Het kinderbed leek meer op een strandzetel dan een bed. Uit de jacuzzi kwamen schimmelvlokken. Het personeel is er onderbetaald, waardoor ze steeds met hun handen openstaan om geld te krijgen. De veiligheid laat te wensen over. Het kinderzwembad staat vol van gele plaatjes omdat er ijzeren pinnen uit de bodem komen. "We moeten maar op onze kinderen letten" was het antwoord. Rondom is er niets te beleven. Voor een taxi betaal je minstens 40$ enkele reis om uit het hotel te geraken. Als je geen butlerservice hebt wordt je achteruit gesteld. Als geen fooi geeft kom je op de 2de plaats. Na 1ste nacht aan de touroperator gevraagd voor een ander hotel omdat dit kon volgens de reisleidster, maar dit ging niet meer. De touroperator heeft verzuimd ons te helpen. Het hotel is onderkomen en niet onderhouden. Het eten was nog het meest positieve door een ruime variatie aan restaurants.

• 10Kim de vries20-11-2018

Een vakantie om echt nooit meer te vergeten

Het aller beste wat mij ooit is overkomen ! Je komt aan en word overgoten in een en al luxe , je word verwend zoals je nog nooit bent verwend ! Je stoel word aangeschoven bij het eten er word een servetje op je schoot gelegd om je klaar te maken voor een heerlijke ala carte maaltijd ( bij 1 van de 8 restaurants ) of luxe en uitgebreid eten bij het buffet ! Wat niet een normaal buffet is !! Dan na een avond vol plezier , luxe , en gezelligheid kom je op je kamer en is je bed gewoon slaapklaar gemaakt ! Elke avond weer ! Er liggen chocolaatjes voor je klaar of een mooi dier gemaakt van handdoeken, en dan heb ik het nog niet eens over het personeel gehad , die er alles aan doet om jou een geweldige vakantie te bezorgen, en je te laten treuren als je weer naar huis moet gaan , kort om , een geweldige vakantie die je never nooit meer vergeet ! Oh ja de kamers zijn te luxe en je kan hideaway boeken ! Dat Is alleen 18+

• 9Wendy06-11-2018

Top!!

Super hotel! Wij zaten in het adult only gedeelte. Hele mooie kamer met midden in de kamer een groot bad. Op het balkon nog een jacuzzi. Wat een luxe! Heerlijke steaks in het meat restaurant! Ook erg lekker gegeten bij de Japanner. Twee keer per week een schuimparty in het adult only zwembad. Relaxte en vriendelijke sfeer en mensen. Genoeg rustplekjes voor een romantische getaway.

• 10Jannette kramer31-10-2018

Vakantie om nooit te vergeten!

Wilt u een vakantie die u niet snel vergeet? Dan is royalton Rivièra cancun zeker een aanrader! Ik kan zeggen dat dit onze beste vakantie was! Wat een prachtig hotel! Met ultra luxe kamers/ restaurants, zwembaden en noem maar op! Wat wij vooral erg op prijs stelden was de vriendelijkheid van het personeel! Ze leggen je echt in de watten! Ook hadden wij diamond club geboekt, hadden we zelfs onze eigen butler! Hoe luxe is dat! Met meerdere restaurants en een geweldig animatie team, een super luxe kamer kan ik zeggen: wij komen hier zeker te weten nog een keer terug!:) ciao

• 9Esmee15-05-2018

Geweldig, dikke Aanrader!

Dit prachtige resort heeft mij positief verrast met haar faciliteiten, luxe en kwaliteit! Er bevinden zich super veel restaurantjes op het resort waar je terecht kan voor een heerlijk ontbijt, lunch of diner. Zelf houden wij niet echt van buffet dus kozen wij vaak Voor één van de diverse restaurantjes. Wel was het buffet verbazingwekkend goed, je kan bijvoorbeeld zelf je smoothies samenstellen en wordt alles vers voor je neus klaar gemaakt. Er is genoeg te doen op het resort. Op de tv in je hotelkamer kan zien welke activiteiten waar en wanneer zijn. Zelf deed ik mee aan een yoga klasje, maar boxen, tennis, Zumba etc. etc. is allemaal mogelijk. De sportschool is ook prachtig. Op het strand ligt helaas wel veel zeewier en het hotel ligt heel afgelegen, je moet dus echt een taxi pakken (best prijzig) om iets te ondernemen.

• 6Nathaly07-03-2018

Mooi hotel, dat hun service opnieuw moet opkrikken

Uit eindelijk kregen we de kamer die we geboekt hadden. Die was prachtig. Het hotel en staff zijn achteruit gegaan qua service. Heel erg tip georienteerd. Ook wordt je veel lastiggevallen voor de time share. Dorado restaurant kon beter. Hunter was de service zoek.

• 9Anoniem21-01-2018

Super de luxe hotel

Prachtige kamers, heerlijk eten, heerlijke wijnen. Wij hadden een Diamond junior-suite in het Hideway gedeelte met uitzicht op her zwembad en de zee. Butlerservice fantastisch. Restaurants zijn top, ook het buffetrestaurant is geweldig.

Het strand is wat minder, veel zeewier en weinig te doen/te zien. Wij vonden het Hideway gedeelte wel rumoerig. Het Diamond gedeelte is rustiger. Het hotel ligt afgelegen en voor excursies moet je rekenen op een lange aanreistijd.

Let op: er wordt momenteel een hotel gebouwd naast het resort, aan de Hideway-kant. Wanneer je een kamer aan die kant krijgt, dan heb je geen mooi uitzicht en ook geluidsoverlast. Zorg er dus voor dat je een kamer krijgt aan de binnenzijde van het resort. De bouw gaat zeker nog een jaar duren.

• 9Sander24-08-2017

Heel erg luxe!

Prima vakantie gehad. Heel erg luxe, we zijn hier 16 dagen geweest in een Junior suite oceanview met rooftop jacuzzi in de Diamond club (DC). DC is supergaaf we hadden Oscar Roque als kamerbutler, hij regelt in principe alles voor je, zoals de jacuzzi vullen, de reserveringen voor de a la cartes etc. De butlerservice op het strand is ook top, we hadden vaak Jonathan Sena als strandbutler, hij regelt de drankjes en het eten op het strand maar hij kan bijvoorbeeld ook ijs halen voor je. Strand is niet supermooi, veel zeewier op het strand en in het water, er zijn echter voldoende zwembaden. Op het strand en bij het zwembad voldoende ligbedden en ook onbeperkt badhanddoeken, dat is erg fijn. Bij de handdoekenbar lopen ze met de handdoeken mee naar je plek en leggen ze de handdoeken op je bedjes, zetten de parasol op etc, vooral Carlos en Enrique leveren daar een goede service. Kamer was mooi en groot en een dakterras met zitje en een behoorlijke jacuzzi. Lobbybar was erg gezellig en voorzien van allerlei merkdranken, de barmannen Manuel, David en Esteban zijn erg goed, vraag gerust om diverse shotjes, die maken ze met plezier. Buffetrestaurant is groot en met ruime keuze, door DC heb je een apart gedeelte waar je kunt eten, de ober daar, Jesus Lobato, was erg goed, op onze laatste avond heeft hij speciaal voor ons en bij ons aan tafel als toetje aardbeien geflambeerd, erg gaaf en lekker. Kortom een erg goed hotel dat we zo opnieuw zouden boeken!

Hotel Royalton Riviera Cancun info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar