Géén boekingskosten

MexicoQuintana RooCancun

8.5FantastischScore uit 19 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

19 Reviews over Riu Palace Peninsula

• 8Roxanne08-03-2017

Heerlijke vakantie

Aangekomen bij het Riu hotel, kregen we een 'upgrade'. We verhuisde naar de 12e etage waar het uitzicht ontzettend fijn was! De kamers waren wat verouderd en voor de prijs misschien niet schoon genoeg! Gelukkig verbleven we amper op de kamer. Het hotel had ontzettend veel faciliteiten. Maar vooral hele goede dranken, die niet aangelengd zijn met water zoals bij de meeste all inclusive concepten. Het eten varieerde, meerdere restaurants en bars met goed eten en lekkere cocktails. Het hotel was iets te fijn, waardoor we te weinig van het land hebben gezien helaas!

• 9Bathory06-07-2016

excelente estadia y vacaciones soñadas

Mi experiencia en este hotel fue muy buena la comida es muy buena y los meseros son muy atentos hay mucha comida para escojer,la entretención es buena y sobria,es un hotel muy tranquilo y seguro uno se siente comoda ahi. A dierencia y comparación de otros hoteles que pudimos observar y que se veian mas encerrados sin vista al mar. Su playa es muyy buena tambien la comparamos con las de otros hoteles y otras playas y definitivamente me quedo con la playa de ese hotel. Tiene buenos show y los tragos buenisimos.El aseo es mas o menos tal vez donde es muy grande las señoras olvidan algunos cuartos pero en general se salva. Raya para la suma lo recomiendo totalmente.

• 9Mariëlla10-08-2015

Heerlijk hotel

Het hotel was prima! We zijn ook naar de andere RIU hotels in Cancun geweest en Peninsula was veruit het mooiste en modernste. Alleen over de reisleidster van de touroperator geen goed woord over. Geen bezoekdagen, geen welkomstbijeenkomst, als je haar wilt zien moet je maar bellen.

• 9Linda20-06-2015

Absolute aanrader

Super mooi hotel! Met vriendelijk personeel, ze willen het jou absoluut naar de zin maken.

• 1Luis16-09-2014

CATASTROFE EN CANCÚN

Pésimo servicio, la comida es una porquería, animalitos en las almoahadas!!!

• 9Lorenzo van Kessel05-09-2014

Mooi Hotel geen Palace

Jacuzzi Suite (10e verdieping) geweldig uitzicht mooi ingericht en zeer ruim. Schoonmaak 2 maal daags perfect. Bed zacht, veert zelfs iets te ver maar slaapt heerlijk.

Eten is gevarieerd en uitgebreid maar helaas een presentatie als een club hotel. Eten in de a la carte restaurents is goed. Sfeer is er helaas alleen in Kulinairum en Krystal restaurent de rest is Palace onwaardig qua sfeer. Voornamelijk doordat 80% Amerikaans is. Zelfde volk als wat in Nederland naar Benidorm/Bodrum en dat soort oorden toe gaat. Zelf elke avond samen netjes gekleed (zij in een jurkje met hakken en ik in een nette broek met overhemd.) Vroeger was dit een standaard in een Palace hotel. Nu alleen nog in Krystal en Kulinarium.

Grootste nadeel aan het hotel is dat het na 23:00 stil is. Geen muziek meer helemaal niks.

Personeel is afwisselend de leidinggevende zijn goed, de obers zelf meerendeel minder. De managers zijn wel van top niveau en hebben een hele hoop geregeld voor ons. Niks was te gek. KLASSE!

• 10Mary-Ann02-06-2013

Een geweldig hotel, top in service en eten.

Een hotel waar service hoog in het vaandel staat, veelzijdige afwisselende buffetten, specialiteitenrestaurants die stuk voor stuk heerlijk eten op de kaart hebben staan, vriendelijk personeel dat al je wensen waar maakt, een animatieteam wat er elke dag weer voor gaat: kortom een top-hotel.

• 10Manon28-05-2013

Geweldig!

Wij zijn in augustus/september 2012 in dit hotel geweest. We kwamen aan en hadden gelijk het 'wauw!' gevoel. We hebben een top vakantie gehad. Als je iets wilde eten wat niet bij het buffet stond kon je het vragen en kreeg je het! Het enige vervelende wat bij ons gebeurde was dat een dronken amerikaan een stoel vanaf zijn balkon op de 9de verdieping naar beneden had gegooid. Dit is prima opgelost door het hotel! Echt een aanrader. Vrienden van ons gaan dit jaar ook op ons aanraden naar dit hotel!

• 8Wiel en Emmy02-04-2013

Een topper club maar niet Palace waardig

Een schitterend mooi nieuw hotel prima eten en drinken en heel mooie kamers. Het hotel wordt als Palace aangeboden maar is meer een club hotel. heel veel kinderen en schreeuwende jongeren ( amerikanen). liging is prima veel te doen in de buurt. personeel heel vriendelijk men doet er alles aan om het je naar je zin te maken.

• 10Vaes24-12-2012

Waaw? Kan het nog beter voor zo een prijs?

Al diverse Caribien op vakantie geweest. Dit hotel was (voor ons althans)geweldig. Het strand is kleiner als bij Palace Mexico in Playa del Carmen maar "who cares". Er was voldoende ruimte om lekker te luieren. Ondanks dat het hotel bijna volgeboekt was had je het idee dat het niet druk was. Goede uitstraling, goed eten, goede bediening. Voor ons was het geheel af. Bedankt Riu.

Hotel Riu Palace Peninsula info

• KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)