Hotel Riu Caribe

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°20°
Hotel Riu Caribe

10 tips over Hotel Riu Caribe

Jeroen, 13-4-2016

Excursies die de moeite waard zijn:

- Walvishaai

- Crococun

- Xel-ha

- Tulum (geen eco-snorkeling erbij doen, afrader)

Rejan, 15-10-2014
Als je Riu Cancun of Riu Palace boekt is er op loopafstand meer te doen! Als je voor het eerst in het restaurant komt, dan geven ze je een plaats, maar beter gewoon doorlopen en zelf een plek kiezen! Achteraan in het restaurant kijk je mooi op het strand/zee en veel rustiger en minder warm. Buiten eten kan ook maar wel warm(+/-30 graden) Buffet voor iedereen wat wils, ook de kinderen waren vol lof. Ook kan je eten bij het zwembad of strand. Excursies heel duur, bij div. bureaus stuk goedkoper.
Slaatje, 6-8-2014
Peter restaurant gaan eten en zeer aan te raden vrouweneiland maar betaal iets meer dan krijg je een andere boot met maar 35 personen anders word je op een boot gezet met wel 70 personen

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Caribe voor je op een rij gezet:

Joyce_2205, 26-5-2013
Voor de liefhebbers... Je kan 's avonds met het animatie team mee naar de clubs. Elke avond gaan ze naar een andere club. Voor ongeveer 50 dollar (verschilt per club) heb je vervoer, entree en open bar. Vooral de Coco Bongo mag je zeker niet missen!!
rudy, 12-5-2013
Hotel gelegen in de prachtige hotelzone met zeer mooie winkelcentra en voor elk wat wils. Neem ook eens de overzet naar isles Mujeros vlak bij het hotel. Probeer ook de busdiensten voor 8,5 peso's (ongeveer halve euro) en bezoek market 28 (honderden soevenierwinkeltjes,in een complex)
edwin, 7-5-2013
Cancun staat bekend om de grote discotheken in het centrum van de hotelstrip. Zelf zijn we oa naar de Coco Bongo geweest wat echt een aanrader is. Elke avond organiseert het hotel dan ook een bus welke je dan onder begeleiding naar een discotheek op de hotelstrip brengt. Wel zo gezellig om met mede hotelgangers in een discotheek te vertoeven.

joany, 23-4-2013
wat je echt moet gaan zien is 1 van de zeven wereld wonderen de Tempels van de Maya's en snorkelen met een reisje naar het vrouweneiland is heel erg leuk.
maria, 19-3-2013

Isla Muyeres en huur een golfkarretje

Dagtocht klein Mexico is aanrader. In een bakfietsje door een klein dorpje.

Cancun stad met markt en megagroot overdekt winkelcentrum.

Hotelzone Cancun met overdekte winkelcentra en uitgaansleven.

Stephanie, 20-2-2013
Excursie naar XCaret, schitterend en mag je neit gemist hebben!! Boek dit ter plaatse bij de vertegenwoordigers van Hotelbeds die heel de dag in het hotel aanwezig zijn (lobby). Ook een overtocht naar Isla Mujeres is een aanrader, inclusief snorkelen met de Sea Passion. Als 3e is ook voor de jongeren de Bongo Tour een leuke optie, hiermee ga je naar de grote en bekende club Coco Bongo. Je betaald in clubs overal entree en is te combineren met OPEN BAR, vooral Club Mandala een aanrader!
Michael, 9-8-2012

Excursies niet in hotel regelen, zijn ontzettend duur!!! Bij de pier kan je voor de helft van het geld je excursie regelen!!!. Voorbeeld :

Hotel : 165 Dollar voor zwemmen met walvis haaien.

Pier : 100 Dollar voor zwemmen met walvis haaien.

Ga dit echt doen het is een ervaring die je niet mag missen in je leven!!. Haaien van 15 meter die langs je zwemmen is echt een unieke ervaring.

Wij hadden echt een leuke boot met verschillende nationaliteiten.

Vraag naar Kapitein Ome tio.. Prima vent!!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Caribe voor je op een rij gezet: