Hotel Ocean

74 reviews over Hotel Ocean in het Nederlands

Mooi hotel

Jennifer
4-7-2011

Mooi hotel met prachtig zwembad.

ligging meteen aan zee en prachtig strand.

Eten uitstekend, veel variatie

supergoed hotel.

ronnie snijder
2-3-2010

voor wat betreft prijs/kwaliteit verhouding is dit een supergoed hotel.

eten is goed en zeer ruime keuze. ook de kamers netjes en schoon. service prima.

echt mooie vakantie gehad.

ik ga hier zeker nog een keer naar toe.

als je het bijna gratis krijgt - doen

Tamira
24-1-2010

Wij zijn met 2 vriendinnen 9 dagen naar dit hotel geweest. Kamers zijn echt sober - eten is niet echt fantastisch - animatie opdringerig. Wij waren er tijdens de Amerikaanse "Spring Break" - verschrikkelijk. Moeders en dochters compleet de weg kwijt. Maar: wij konden dit reisje boeken voor € 450 p.p. en dan is het de moeite waard. Lekker een paar dagen strand en dansen in een locale salsa club. Inmiddels heet Carrousel "Ocean" zie en en is er gerenoveerd. Kan dus alleen maar beter zijn geworden.

Cancun zelf is echt nix - Playa del Camen hebben we een paar keer bezocht per locale bus en dat is veel beter. Volgende keer Mexico is zowiezo voor een rondreis (want wat een geweldig land!) en dan verlenging in PDC of Tulum.

2008

Top hotel.!

M.Schutte
28-7-2008

Wij zijn vanmiddag terug gekomen van een 16 daagse vakantie in dit hotel. Wij vonden het helemaal top, vooral de animatie! Erika, Jannick en Esteban zijn super! Enige minpunten aan het hotel zijn, de slechte airco ( die is niet echt koud ), geen minibar en haardroger op de kamer. Voor de rest is het zijn geld echt waar! Ik ga zeker een keer terug!

Ontzettend vriendelijk personeel

Helma
17-5-2008

Ontzettend vriendelijk personeel. Eten goed en ruim voldoende ook de snacks. Kan de hele dag dooreten als je zou willen.

Kamers eenvoudig met alle noodzakelijke. En netjes en het leuke was dat ze van de handoeken bv een zwaan of olifant maakte. Zelfs de toilet was versiert met een roos van toiletpapier gemaakt.

Shows zijn leuk alleen jammer dat de muziek wat vroeg was afgelopen. Was wel de mogelijkheid dat je voor de disco opgehaald werd, maar in het hotel was er niets meer. Wel kon je relaxen bij tv en een drankje.Service was prima. Busververvoer was goed te doen we waren zo op de diverse plaza's en goed koop.

het hotel heeft een nieuwe eigenaar e is gerenoveerd. De kamers zijn eenvoudig maar goed. Het eten is goed en het restaurant heeft mooi uitzicht op het strand en de zee.Het strand is superwit met palmbomen. De tuin en het zwembad zien er netjes uit. Voor de deur is een bushalte. De bussen rijden om de paar minuten de hotelzone af en richting downtown. Duiken kun je regelen met een instructeur bij het hotel en de boot vertrekt vanaf de steiger op het strand. Op het strand kun je ook andere trips regelen. Wij hebben genoten en gaan zeker terug naar dit hotel.

De prijs- kwaliteit verhouding is goed

R. Jadoenandansing
1-5-2008

De prijs- kwaliteit verhouding is goed. Verder is de ligging zeer gunstig, dicht bij de zee, laagbouw, korte loopafstanden en een goede service door het personeel.

geweldige accomdatie, nette kamers, grote keuze met het buffet en het italianse restaurant, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, bus verbinding naar Cancun en rest van de hotel zone voor de deur, mooi strand, echt een aanrader!!!!!

wij zijn beiden zeer onder de indruk van mexico(cancun)en komen er zeker nog eens terug!!

de accomodatie was heel mooi gelegen met een mooi zandstrand en gezellig baaitje, waar ook watersport beoefend kon worden.

de service was super, alleen jammer dat het hotel vol zat en we de laatste dag geen douche meer konden nemen in een zogeheten douchekamer, maar verder hebben we hele leuke en mooie dingen gezien en gedaan.

tip;bezoek het mooie strand op isla mujeres(echt een bountystrandje!!)

eten was overheerlijk, hoewel het buffet niet supergroot was, de keuze voldoende en kwaliteit geweldig..

kortom wij zouden deze reis echt aanraden!!

De kamers zijn eenvoudig maar schoon

Valentijn
16-4-2008

De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Het strand is prachtig het eten is gewoon goed en de mensen zijn vriendelijk. De bus is goed, goedkoop en snel en stopt voor de deur. Super winkelcentra's in de buurt. Voor duikliefhebbers er vertrekken boten vanaf de steiger bij het hotel. Voor cultuur zijn er excursies genoeg te boeken bij de touroperator, op het strand en langs de weg in kantoortjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Ocean voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.