Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

64 Reviews over Oasis Viva Beach & Grand Oasis Viva Beach

• 8Martien28-02-2013

Mooi Hotel

Onze eerste reis naar Mexico is ons zeer goed bevallen, mooi Hotel prima ligging en lekker eten, als het springbraek is (vakantie voor Amerikaanse schooljeugd) kun je hier beter niet zijn dan is het Partytime in het Hotel met wel 5000 feestende jongeren, wij waren gelukkig na deze gekte hier en dan is het goed te doen. Mooie grote zwembaden, zee is wat aan de ruwe kant, maar wel mooi.

• 6marcelrooijmans31-12-2010

All in hotel in de hotelzone

All in hotel in het hartje van de hotelzone. Erg gericht op mexicanen, hetgeen je vooral merkt wat betreft het eten. Wij zaten op de bovenste verdieping van Oasis (dus niet Grand Oasis). De kamers op lagere verdiepingen waren behoorlijk wat slechter. Maar alles bij elkaar niets te klagen. Behalve dan dat Cancun absoluut niet "ons ding" is!

• 6Martine28-12-2010

Maximaal 2 sterren waard!

September 2008 met mijn man en dochter naar dit hotel geweest. Voor ons was dit de tweede keer Mexico. Eerste en laatste keer Oasis Viva!

Samen met vele anderen een voedsel vergiftiging opgelopen. De hoteleigenaar heeft er zelfs 2 artsen voor naar het hotel laten komen. Onze touroperator heeft ons toen direct overgeplaatst naar het Viva Azteka in Playa del Carmen (top hotel!).

Het zwembad was smerig van alle drankjes die de Amerikaanse gasten erin gooide als het ze niet smaakte.

Leuk hotel voor jongeren die willen feesten, maar een afrader voor mensen die een ontspannen strandvakantie én nachtrust willen.

• 9karin van rooij07-10-2010

top

ik ben hier in 2008 met 2 vriendinnen geweest. Haddenin eerste instantie een ander hotel geboekt en hoorde een week voor vertrek dat we hier naartoe zouden gaan. Doordat ze aan het verbouwen waren hebben we nog een upgrade gekregen naar het 5sterren gedeelte wat betekent dat je gebruik kan maken van meer (alle) restaurants en dat was geweldig. Wij hebben echt 16 dagen genoten van de luxe, het geweldige eten (met name de uitgebreide keuze) vooral het visrestaurant aan het strand, de sushibar aan het zwembad en het luxe restuarant binnen waren top! We hebben ons 2 weken heerlijk decadent gevoeld! Wat ons betreft absoluut een aanrader (maar dan wel de 5* variant, grande)

• 9Miranda13-09-2010

Héérlijke vakantie gehad!

Wij zijn net terug van 16 dagen Mexico. We verbleven all-in in het Oasis Viva Beach hotel. Goed hotel. Vriendelijk personeel. Lekker strand en lekkere zwembaden. Ochtend en middag eten goed. Avond eten vond ik wat minder, veel dezelfde gerechten , zelf kan ik niet tegen scherp eten en dit was wel vaak aanwezig. Dus veel salades gegeten. Ook kan je nog sushi en friet eten, dit was goed. Verder leuke excursies gedaan: chichen itza, coba-tulum, jungle maya crossing. Met walvishaaien zwemmen helaas geannuleerd i.v.m. hoge golven. erg jammer! Al met al een hele lekkere vakantie gehad.

• 7suzanne01-09-2010

leuke plek

Wij zijn in juli 2010 daar geweest. De plaats Cancun was erg leuk, het hotel is minder. Pluspunten waren; strand, zwembad, ligging en de excursies. Mider was; het recpetiepersoneel, en de kamers zonder balkon!

• 10Ray17-08-2010

Top hotel erg gezellig

9 dagen geweest met 2 vrienden top plek leuke mensen excursies ook helemaal top chitchen itza en walvishaaien duiken was echt top uitgaan ook perfect zorg wel dat je met je hotel groep meegaat want de eerste keer dat we alleen gingen kwam je in een club met alleen maar mexicaanse rond de 15/16 jaar daarom is coco bongo helemaal top gemiddelde leeftijd 18/25 jaar

adios

• 8jan joris11-07-2010

Redelijk goed hotel

Na een rondreis hier 3dagen geweest. Had voor ons geen 3e dag bij gehoeven wat is cancun absoluut geen mexico het echte mexico heeft zoveel meer te bieden veel tourverkopers die veel en veel te duur zijn. Hotel netjes verzorgt goed eten.Alleen veel schreeuwende amerikanen die zijn er dus altijd en niet alleen tijdens de spring break. goed voor zon strand zee maar niet voor cultuur

Ik hoef nooit weer naar cancun

• 9tamara06-07-2010

tof hotel

Wij zijn hier in 2008 geweest eigenlijk per toeval hadden een ander hotel geboekt maar kregen dat 2 dagen voor vertrek te horen. Al met al echt een top hotel je komt je hotel uitgelopen en je zit meteen op het strand. Bij het strand heb je handdoekenservice dus je hoeft niet zelf voor handdoeken te zorgen. Het eten is wel iets minder, lopend buffet maar af en toe niet veel soeps, kan je altijd nog naar de mc donalds, pizzahut of kentucky. Het zeewater is echt warm net alsof je een warm bad ingaat. Wij hebben ook een aantal excursies gedaan wat echt aan te raden is is de jeepsafari en tulum is erg mooi. Voor de rest echt een topvakantie gehad en als we ooit terug gaan naar mexico gaan we zeker naar dit hotel.

• 8Sonja06-07-2010

Leuk hotel, alleen het eten is niet te eten!

2 weken geleden zijn wij in dit hotel verbleven. Personeel is erg aardig en hotel ziet er mooi uit. wij zaten op de 6e verdieping de kamers hier zagen er top uit en we hadden een balkon. Min punt was dat het eten zeer gericht was op amerikanen en erg vies, wij gingen elke avond met honger naar bed. Het zwembad waar ook een bar in zit is erg vies en het water is vies warm je kan beter naar het zwembad er naast gaan. Wij hebben een erg leuke vakantie gehad maar zou de volgende keer wel voor een ander hotel kiezen.

Hotel Oasis Viva Beach & Grand Oasis Viva Beach info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Ave. Kukulcan Km 8.5 Hotel Zone, 77500