Hotel aan zeeWeer vandaag31°25°
8,4

7 reviews over Hotel Moon Palace in het Nederlands

Prima plek maar vreselijk smerig eten en drinken

Fred Epma
11-1-2016

Hotel, ligging, zwembad is allemaal prima. Het is geen tien maar een dikke acht krijgt het wel. All-inclusive systeem met polsbandjes, daar moet je van houden. Het eten en drinken is slecht smakeloos en vreselijk. Of je nu het ene of het andere restaurant neemt de basis ingredienten zijn overal hetzelfde en slecht. Broodjes zijn oud taai en droog. Frisdranken komen uit slecht afgestelde postmix machines, dus geen prik en mierzoet. Een goede lekkere cola, cola light of bier heb ik er in een week tijd niet kunnen vinden. Ze hebben alleen blikjes in de minibar op je kamer en die zijn wel lekker. Eten is zo ver beneden de maat dat je er chagsrijnig van wordt. Of je nu rundvlees, varkensvlees, rijst, mexicaans, italiaans of wat dan ook kiest. Het smaakt allemaal naar niks. Het is slap, vet, prefab, opgewarmde bende. Ik ben geen kok maar heb altijd een simpele richtlijn "als ik het thuis zelf beter kan maken, dan klopt er iets niet". En dat is hier vooral het geval.

Gereisd Zakelijk in januari 2016

hemel op aarde!

stefanie
3-10-2012

Mooiste hotel waar we ooit naartoe geweest zijn, hier komen we zeker en vast terug! De mensen bedienen en helpen je met de grootste glimlach. Prachtige kamers. Uitmuntende keuken. Heel veel lof, maar dubbel en dik verdiend.

Gereisd Met partner in december 2000

Briljante locatie op een zeer secluded locatie

Frank
15-11-2011

Moon Palace is een zeer luxe complex met fantastische restaurants en kamers (allemaal zeezicht). Heerlijk ontspannen in je privé jacuzzi met uitzicht op zee. Absolute luxe. Jammer dat je het niet meer met een touroperator kunt boeken. Wel erg gericht op Amerikanen.

Gereisd Met partner in Mon Feb 07 2000 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hemel op aarde!!

klubb_anneke
7-9-2011

We hebben één nacht en dag in Moon Palace Golf & Spa Resort doorgebracht ivm vertraging van ons vliegtuig. Het hotel deed ons de vertraging snel vergeten. * Kamer met jacuzzi, prachtige inloopdouche, heerlijke bedden en ruim gevulde, gratis minibar. * Kleine verhoging in zwembad waarop je heerlijk op je ligbedje kunt liggen. * Je bestelling wordt aan je bedje opgenomen en daar bezorgd door ontzettend vriendelijke senoritas. Ideaal voor de luie vakantieganger! * Lunch en diner is goed, hoewel misschien geen vijf sterren waardig. * Geniet van je ontbijt in de koffiehoek in plaats van in het restaurant. Heerlijk rustig, goede koffie, heerlijke broodjes en muffins. * Als je gek bent op het strand is dit een minder geschikt hotel.

Gereisd Met partner in juli 2011
2008

Wij zijn hier vorige week van terug gekomen

Jan en Denise Aukes
16-3-2008

Wij zijn hier vorige week van terug gekomen. Dit hotel is inderdaad adembenemend. Het leuke is dat het personeel alles doen voor je, zoals cocosnoten van de boom halen en die jou schenken met een rietje. Een keer in dit hotel geweest, ergens anders is dan niet meer leuk!

Gereisd Met partner in maart 2008
2006

De beste vakantie ooit

Frank Henning
8-5-2006

De beste vakantie ooit. De ligging van het complex is waanzinnig mooi. Alle kamers hebben zeezicht!! Dit is absoluut uniek. All-inclusive formule is formidabel, tevens een japans restaurant met fantastische sushi. Nooit eerder hebben we kreeft gewoon op de BBQ bij het zwembad gegeten en zoveel als je wilt. Ook de avondbbq met T-bones, ossenhaas etc is fantastisch. De kamers hebben een reuze badkamer, mega bed en jacuzzi met zeezicht voor 2 personen. Wauw!! Een absolute aanrader!!

Gereisd Anders in mei 2006

We zijn hier in 2000 geweest op huwelijksreis adembenemend

Natasja
15-2-2006

We zijn hier in 2000 geweest op huwelijksreis adembenemend. Onze eerste all. incl. vak. Het leek wel of wj uit een 3e wereld land kwamen. Ik heb nog nooit zoveel eten bij elkaar gezien. Je kon gewoon niet kiezen en zo lekker allemaal. Het hotel is mega. Standaardkamer queensize bed 2-persoons jacuzzi op de kamer daarbij nog een hele grote badkamer. De zwembaden zijn super alles ligt aan het strand. Wil je naar Cancun zelf dan ga je met zo'n gratis busje. Als je in Cancun bent en je gaat eten dan kun bij de hotels wat van die zelde firma is gratis eten. Dit was echt een top vakantie.

Gereisd Anders in februari 2006

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moon Palace in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moon Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.