Tijdelijk €25 aanbetaling

6.5VoldoendeScore uit 33 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Margaritas voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over Margaritas

• 8r.janssen11-09-2015

goed hotel

Prettig groot bed in een mooie schone kamer. Geen uitzicht, maar wel dicht bij het zwembad. Ontbijt is inbegrepen. Het avondbuffet is niet groots. De meeste gasten eten buiten de deur.

• 7Kees08-12-2013

Magere start voor een rondreis

Kamers en het hotel zelf zagen er goed uit. Schoon en opgeruimd. Om 07.00 uur was er nog niemand van het personeel om het ontbijt te organiseren. Wat we kregen te eten was niet veel bijzonders, laat staan voedzaam. Hotel m.u.v. ontbijt was voldoende. Magere start voor een rondreis door Mexico.

• 7Ennai21-07-2013

Prima overnachtingshotel

Wij bleven hier 1 nacht als start van onze rondreis. De kamers waren prima. Het ontbijt was simpel, maar oke.

• 6hetfort10-01-2013

Lijkt een aardig hotel

Bij het ontbijt ging het helemaal mis. Bij de openingstijd (07.00) moest nog alles opgestart worden. Thee was er niet, brood was in de kortste tijd op en de toeloop van toeristen was zo groot dat een aantal mensen op de grond moesten eten. Een schandalige vertoning. Personeel leek niet bij de les te zijn.

• 6Huub10-01-2011

Degelijk Hotel

Hier hadden we de 1ste nacht doorgebracht van onze rondreis. Daar is dit hotel (zoals andere ook al geschreven hadden) prima geschikt voor. Nette kamer, met een nette badkamer. Wat wil je nog meer na zo'n lange reis. Je auto wordt "bewaakt" weggezet. (lees: achter een hekje) Dit is wel fijn midden in deze drukke straat.

Het eten in het hotel is lekker, zowel diner als ontbijt. Vanuit hier zijn prima uitgerust aan onze reis begonnen, hadden geen last van herrie, alleen van een jetlag.

• 6Patricia05-04-2010

Overnachtingshotel

Ontbijt is goed en uitgebreid. Gelukkig is dit voor ons alleen een overnachtingshotel. Had het idee dat de buurt niet echt veilig was. Wel lekker dicht bij de luchthaven.

• 0Petra02-01-2010

Het hotel wordt verbouwd!

Ook wij zouden hier slapen als 1e nacht van onze rondreis en reden er nietsvermoedend naar toe. Bij aankomst bleek het hotel gesloten te zijn wegens een renovatie! Goed nieuws dus voor toekomstige reizigers: een gerenoveerd hotel.

• 6jolly24-09-2009

voor 1 nachtje wel te doen

Wij hebben hier overnacht en zijn van daaruit onze rondreis begonnen. Het ligt midden in het uitgaancentrum en wij hebben die nacht geen oog dicht gedaan. Mocht je er overnachten, vraag een kamer aan de achterkant. Zitten naast het hotel genoeg tentjes waar je lekker een hapje kan eten.

• 6JOSE O25-06-2009

MARGARITAS - A WELL KEPT SECRET

Location Location Location - best spot in town. 5 minutes to restaurants and bus station to others parts of the region. Clean and good airconditoner. Ask for rooms far from the front desk and not facing the principal avenue. The only negative thing was that they call you early in the morning to offer you time-share presentation. Otherwise is what we call a real gem.

• 7Barry30-04-2009

Aardig voor doorreis

De eerste overnachting van onze rondreis dus alleen geslapen en niet gegeten. Kamers zijn schoon en best aardig. Naast het hotel een winkel met pinautomaat en telefoon shop zodat je goedkoop kan bellen dat je bent aangekomen. Omgeving erg druk en midden in het oude centrum van Cancun.

Hotel Margaritas info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Avenida Yaxchilan 41 S M 22, 77500