Hotel Margaritas

37 reviews over Hotel Margaritas in het Nederlands

goed hotel

r.janssen
11-9-2015

Prettig groot bed in een mooie schone kamer. Geen uitzicht, maar wel dicht bij het zwembad.

Ontbijt is inbegrepen. Het avondbuffet is niet groots. De meeste gasten eten buiten de deur.

Magere start voor een rondreis

Kees
8-12-2013

Kamers en het hotel zelf zagen er goed uit. Schoon en opgeruimd. Om 07.00 uur was er nog niemand van het personeel om het ontbijt te organiseren. Wat we kregen te eten was niet veel bijzonders, laat staan voedzaam. Hotel m.u.v. ontbijt was voldoende. Magere start voor een rondreis door Mexico.

Prima overnachtingshotel

Ennai
21-7-2013

Wij bleven hier 1 nacht als start van onze rondreis. De kamers waren prima. Het ontbijt was simpel, maar oke.

Lijkt een aardig hotel

hetfort
    10-1-2013

Bij het ontbijt ging het helemaal mis. Bij de openingstijd (07.00) moest nog alles opgestart worden. Thee was er niet, brood was in de kortste tijd op en de toeloop van toeristen was zo groot dat een aantal mensen op de grond moesten eten. Een schandalige vertoning.

Personeel leek niet bij de les te zijn.

Degelijk Hotel

Huub
    10-1-2011

Hier hadden we de 1ste nacht doorgebracht van onze rondreis.

Daar is dit hotel (zoals andere ook al geschreven hadden) prima geschikt voor.

Nette kamer, met een nette badkamer. Wat wil je nog meer na zo'n lange reis.

Je auto wordt "bewaakt" weggezet. (lees: achter een hekje)

Dit is wel fijn midden in deze drukke straat.

Het eten in het hotel is lekker, zowel diner als ontbijt.

Vanuit hier zijn prima uitgerust aan onze reis begonnen, hadden geen last van herrie, alleen van een jetlag.

Overnachtingshotel

Patricia
    5-4-2010

Ontbijt is goed en uitgebreid.

Gelukkig is dit voor ons alleen een overnachtingshotel.

Had het idee dat de buurt niet echt veilig was.

Wel lekker dicht bij de luchthaven.

Het hotel wordt verbouwd!

Petra
    2-1-2010

Ook wij zouden hier slapen als 1e nacht van onze rondreis en reden er nietsvermoedend naar toe. Bij aankomst bleek het hotel gesloten te zijn wegens een renovatie! Goed nieuws dus voor toekomstige reizigers: een gerenoveerd hotel.

voor 1 nachtje wel te doen

jolly
          24-9-2009

Wij hebben hier overnacht en zijn van daaruit onze rondreis begonnen. Het ligt midden in het uitgaancentrum en wij hebben die nacht geen oog dicht gedaan. Mocht je er overnachten, vraag een kamer aan de achterkant.

Zitten naast het hotel genoeg tentjes waar je lekker een hapje kan eten.

Aardig voor doorreis

Barry
          30-4-2009

De eerste overnachting van onze rondreis dus alleen geslapen en niet gegeten. Kamers zijn schoon en best aardig. Naast het hotel een winkel met pinautomaat en telefoon shop zodat je goedkoop kan bellen dat je bent aangekomen. Omgeving erg druk en midden in het oude centrum van Cancun.

Doorreis hotel

Anneke
          12-1-2009

Niets bijzonders, heeft dringend onderhoud nodig. Alleen acceptabel voor 1 nacht. Bedden keihard en klein (twijfelaars). Personeel vriendelijk en bijbehorend restaurant was goed, lekker gegeten.

We hebben een aantal aanbieders voor Margaritas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Margaritas in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Margaritas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.