Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag32°27°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hyatt Zilara Cancun voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Hyatt Zilara Cancun in het Nederlands

Fantastisch hotel, van alle gemakken voorzien

L. Graumans
3-5-2017

het is een adults-only hotel. Geen gillende kinderen, dit is alleen al fantastisch. Daarnaast is het een prachtig hotel en redelijk klein in vergelijking met wat je op de rest van de strip ziet liggen. Het hotel is ultra inclusief. Drank, lokaal of geimporteerd (zowel in hotel als minibar): gratis. Er zit een koffie bar in het hotel met koffie, frappé's en taart: gratis. Naast het buffet restaurant, ook 4 a-la-carte restaurants: gratis. (Etc) Het zwembad is schoon, mooi en goed van temperatuur. De bedden die er zijn, liggen heerlijk (alleen de muziek staat soms een tikkie te hard). Het hotel is prachtig en er wordt veel gedaan om de gasten te entertainen. Zo zijn er vaak acrobatiek shows en hadden we een casino-avond (met nepgeld, dus lekker gokken zonder risico's). Waar ik het meeste van genoten heb in het hotel is het vriendelijke personeel. Ze zijn allemaal vriendelijk en vrolijk en wanneer je zelf in bent voor een geintje, dan weten ze daar wel raad mee! Al met al: super ervaring!

Gereisd Met vrienden in april 2017

super hotel

petra
19-9-2014

super hotel extreme exclusief je waant je een prinses je kan eten in diverse restaurants alles inclusief geen kinderen toegestaan onder de 16 jr

Gereisd Met partner in september 2014

Goed en mooi hotel

xmiek
22-7-2012

Dankzij een upgrade bij Gran Porto Real in Playa del Carmen mochten we hier heen. Heel erg mooi hotel, vergeleken met het vorige hotel wel heel erg massief. Kamer was prachtig, met jacuzzi en we hadden uitzicht op de zee. Het eten is echt heel erg goed en het strand is prachtig. De ligging van het hotel is ook goed. Astrid van de guest service is een ontzettend aardig vrouwtje, maar het personeel in Gran Porto Real is iets vriendelijker.

Gereisd Met partner in juli 2012

Geweldig!

Laura
27-1-2012

Dit hotel is een waar paradijs op aarde. Het is echter wel een paradijsje dat al ontdekt is en daardoor wel heel toeristisch. Personeel is heel hartelijk en lief, ze maken je verblijf nog mooier dan het al is. Verder is het hotel erg mooi, het eten super goed en Mexico zelf zorgt ervoor dat je het idee hebt in een schilderij rond te lopen...Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Mooi hotel

Linda
12-10-2010

Wij zijn net terug van een week in The Royal Cancun (daarvoor een week in The Royal Playa del Carmen). Het uitzicht van dit hotel is echt prachtig, direct aan zee! De kamers zijn echt heel mooi en schoon. Het eten is heel goed en de service in de restaurants en bars ook. De poolman Rafael die elke dag je zonnebril komt schoonmaken, echt geweldig! Echter de service aan de receptie is echt niet goed. De mensen zijn onvriendelijk en onbehulpzaam, er kan geen lachje vanaf. Ze zouden het personeel van Playa in Cancun moeten zetten, dan heb je het perfecte hotel!!

Gereisd Met vrienden in september 2010

mooi hotel, maar ik zou hier niet meer voor kiezen

rutten
29-9-2010

Het hotel is heel mooi en luxe. Je ziet de hele dag het personeel rennen, om het je naar je zin te maken. Niks is onmogelijk. Het het restaurant pelicanos en maria marie zijn super. bij spice is het prima voor het ontbijt en lunch. Het nadeel van dit hotel is dat als je wilt relaxen dit wel eens moeilijk zou kunnen worden. Zowel aan het zwembad als op het strand staat de muziek keihard,en iedere dag dezelfde cd. Als je naar je eigen muziek wilt luisteren moet je je i-pod heel hard zetten, en dan nog komt de muziek van hun erdoor.We hadden een mooie kamer op de 2e etage en keken uit op het zwembad en het restaurant pelicanos, dat ligt meteen bij het zwembad. Als de muziek bij het zwembad uit ging dan hoorde je de hele tijd de afzuiging van het restaurant, dag en nacht.Alleen al daarvoor en de luidruchtige amerikanen zou ik niet meer terugkomen naar dit hotel. Jammer want het is heel mooi.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect honeymoonresort! Een absolute aanrader!

Dennis & Roxanne
11-7-2010

The Royal in Cancun is een perfect honeymoonresort! Het hotel is luxe, mooi, schoon en het personeel doet alles voor je! Het heeft 5 a la carte restaurants, een buffet restaurant, 24 uur per dag roomservice, alles is lekker en all-in!

De kamers zijn mooi, ruim en luxe. 2x per dag komen ze op je kamer: 1x om schoon te maken en 1x voor de turndown-service. Op de kamer heb je een jacuzzi, een minibar (all-in) en wifi (gratis), dus gratis internet wanneer je een laptop meebrengt. Verder heeft het hotel 200 DVD's die je kunt lenen en kijken op je kamer.

Doordat er geen kinderen in het hotel zitten, kun je heerlijk relaxen aan het zwembad/strand. Het lijkt overal rustig, zelfs wanneer het hotel vol zit. Wat ook erg leuk is, is dat je (indien er beschikbaarheid is) jezelf kosteloos om kunt laten boeken naar The Royal in Playa (omgekeerd ook). Wij raden iedereen aan om eerst naar Playa te gaan en dan naar Cancun. Deze laatste is namelijk nog mooier, het strand groter en de zee blauwer!

Gereisd Met partner in juni 2010

ronduit perfect hotel

peetjes01
27-6-2010

nu voor de tweede keer in the royal geweest en het is nog steeds perfect en nog steeds het zelfde personeel al vorig jaar perfect kamer en bars en restaurants vergeet als je gaat niet bij asiana te gaan eten !!!! voor info kan je mij mailen

Gereisd Met partner in juni 2010

ook bij 2e bezoek, superervaring!

Pim
23-5-2010

geweldig hotel, super service, schitterend nieuw strand (sinds 2009 weer 40mtr breed!) waanzinnige kamers (ga voor de upgrade naar royal master swim-up!!), boek ruim vantevoren direct bij hotel, scheelt tot 30% :)

Gereisd Met partner in mei 2010

heerlijk perfect hotel

peetjes01
17-9-2009

afgelopen maandag terug gekomen van dit perfecte hotel alles is in 1 woord perfect je kan dit hotel gewoon boeken in nederland voor info kijk op de website van dit hotel voor info kan je mij mailen ook voor meer fotos

Gereisd Met partner in september 2009

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt Zilara Cancun in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt Zilara Cancun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.