Hotel Grand Oasis Palm

Hotel Grand Oasis Palm

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Oasis Palm voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Grand Oasis Palm in het Nederlands

dit hotel is een aanrader

mathermans
27-7-2011

Oasis Palm beach is een goed hotel met een mooi zwembad de huisjes zijn landelijk in gericht

Gereisd Met partner in februari 2006
2007

Helemaal te gek! Zorg dat je een kamer krijgt in het met

Monica Ebbes
24-9-2007

Helemaal te gek! Zorg dat je een kamer krijgt in het vierkante gebouw, met de nummers 179, 279, 379, 479, 579, 679, 779 of 879. Dan zit je aan de kopse kant met een giga uitzicht over de oceaan. Niet te geloven zo mooi deze kamer! Wij hadden 279, echt een plaaaaatje! Verder waren wij de hele vakantie zo brak dat we amper van het terrein af zijn geweest en we hebben ons evengoed opperste best vermaakt. Iedereen is superlief en behulpzaam. Het was een heeeeeerlijke vakantie!

Gereisd Met partner in mei 2006

Het hotel ligt zeer goed gelegen vlakbij een pinautomaat,

Martin van Dommelen
26-7-2007

Het hotel ligt zeer goed gelegen vlakbij een pinautomaat, de disco strip en winkels. Het zwembad is een warme badkuip na een uurtje zon en wordt ook nie ech snel ververst. De zee is prima voor het nuttigen van een drankje voor wat hogere golven raad ik aan elders te kijken. De kamers waren redelijk op de badkamer na. In het toilet stond tot aan de rand gevuld, zodat zitten niet ech als prettig ervaren word. Hier en daar mogen sommige deuren best vervangen worden. Het is tevens wat gehorig. Let op bij het inchecken dat je niet naar 1 van de andere hotels wordt gestuurd dit gaat meestal fout, echter hebben wij wel een 'late checkout' tegoed gekregen. De service van het hotel wisselt heel erg per werknemer. Het eten is niet ech veel bijzonders, het is te eten maar ik prefereer toch een betere hap van een ech restaurant. Ze zijn ook volop aan het bouwen daar hadden wij niet direkt last van.

Gereisd Met vrienden in juli 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Oasis Palm voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Oasis Palm in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Oasis Palm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.