Hotel aan zeeWeer vandaag30°25°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Oasis Cancun voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Grand Oasis Cancun in het Nederlands

Nooit meer dus

Marvin
8-8-2017

Normaal gesproken trek ik mij niks aan van recensies van anderen en zelf nooit eerder een recensie heb geschreven voelde ik mij echter dit keer wel verantwoordelijk om het wel te doen. Wat een bagger hotel/resort!! Ik kan over mij zelf zeggen dat ik heel wat op de wereld heb gezien, maar dit slaat alles!

Wij zijn totaal geen klagers, maar het eten is flut, gaat nergens over. Je geeft je hond dat niet eens te eten. Geldt ook voor de spiritus cocktails. Het personeel begint alleen te bewegen wanneer je met geld-flappen begint te zwaaien, de kamers zien er oud bollig uit. Receptie incheck, daar blijf je dus inderdaad 2 uur wachten om andere kamer te krijgen als waarvoor je hebt betaald. En dan heb je nog die corrupte beveiliging die blijkbaar om van alles en nog wat boetes uitdelen aan van die onschuldige tieners die net te snel bij het zwembad lopen of net een te harde scheet laten.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

VRESELIJK

Kelly
27-5-2017

Service : ZEER SLECHT , super onvriendelijk en alles is traag, inchecken 2 uur , uitcheck 2 uur

Kamers: slecht , airco maakt mega herrie en werkt slecht

Eten : slecht , alles vol, voor 3 restaurants ook nog eens extra betalen, reserveren kan nooit , mega drama

Echt een afrader

Gereisd Met partner in mei 2017

GEWEEEEEEEEEEELDIIIIIIIIIIIIIIG

syl
17-11-2009

super mooi luxe groot hotel, mega zwembad, heerlijke cocktails... mooie stranden, leuk uitgangscentrum, shopping,...

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Te duur voor wat je krijgt!

R en M
27-9-2008

Mooi hotel.Eten lijkt veel op elkaar in de ala carte rest.Buffet eten vrij eentonig.Bij het ontbijt liepen er mieren over de zoete broodjes.Mooi zwembad,zee te wild met levensgevaarlijke rotsen erin.Kamers aan de te kleine kant.Verstaan slecht engels in de rest.We kregen vaak niet wat we hadden besteld en sommigen dingen geen eens.Leuk voor 1x.

Schoonmaak in de kamers opzich oke, maar vond regelmatig haren her en der.Eten in het buffet vaak lauw tot koud.Niemand gezien die de temp. checked.Er hangt bij de ingang van rest.Ibiza een bordje dat ze voldoen aan de HACCP regels.Dan mag er wel eens grondig onderzoek naar gedaan worden, want dat bordje in niet verdiend.Kast achter het bed is beter om te verplaatsen naar het raam. Zo heb je tenminste loopruimte achter het bed.

Gereisd Met partner in Sat Sep 27 2008 01:22:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

waanzinnig!!!!!!!

M. Schaart
19-7-2008

fantastisch eten, super service, vriendelijk personeel, groooot zwembad.....dit moet je meegemaakt hebben!!!!!!

Gereisd Met partner in november 2007

Wij hebben echt een super vakantie gehad, hotel is Veel is

simone
11-7-2008

Wij hebben echt een super vakantie gehad, hotel is perfect! Veel restaurants, goed eten! Het is niet echt op kinderen gericht.

Gereisd Met partner in juli 2008

Perfect vakantie gehad

Rinco
17-5-2008

Perfect vakantie gehad. Toplocatie met perfect eten en vriendelijk personeel. Veel keuze voor het eten en mooie hotelkamers. Perfecte uitvalsbasis voor een avondje stappen of een excursie. Absolute aanrader

Gereisd Met vrienden in juni 2005

Wij zijn net terug van een vakantie in cancun in het hotel

J. van Oosten
31-3-2008

Wij zijn net terug van een vakantie in cancun in het hotel Gran Oasis. Hotel op zich was goed, maar doordat het binnenin zowat helemaal dicht is is het hierdoor erg gehorig. Eten was super, maar wat een herrie. Honderden dronken amerikanen die van 10 uur smorgens tot half 6 smorgens herrie maken. 's Nachts belletje trekken, lastigvallen via hoteltelefoon. Voor ons was dit een vakantie om tot rust te komen maar met al die scheeuwende amerikanen is dit niet gelukt. Elke dag hebben we aan de balie geklaagt maar kregen geen respons. Conclusie: ga nooit in de maanden maart en april want dan is het springbreak voor de amerikaanse student.

Gereisd Met partner in maart 2008

Voor mensen op zoek naar rust en ontspanning of mensen met

N. Apoli
3-1-2008

Voor mensen op zoek naar rust en ontspanning of mensen met kinderen zou ik dit hotel niet aanraden. Des te meer voor de wat jongere mensen die gezellig willen uitgaan in het bruisende cancun. Veel Amerikanen, maar zeg ze 1x dat je uit Amsterdam komt en je hoeft je drinken niet eens meer zelf te bestellen. Maar als je niet van Amerikanen houdt is dit inderdaad niet de plek om te zijn. Prima eten, goede (room)service, bijna geen negatieve punten kunnen vinden.

Gereisd Met vrienden in januari 2008
2007

Echt een heel sjiek hotel

Femke Bus
13-11-2007

Echt een heel sjiek hotel..erg netjes en proper..idd was er tien weinig te beleven aan entertainment!maar verder valt er niks te klagen!! zeker een aanrader!!vooral dat zwembad!!!!!1gaaaaaaf!!!!!echt geweldig mooi..

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 13 2007 20:45:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Oasis Cancun in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Oasis Cancun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.