Géén boekingskosten
MexicoQuintana RooCancunHotels CancunHotel Gran Caribe Real Resort & Spa

Hotel Gran Caribe Real Resort & Spa

MexicoQuintana RooCancun

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Gran Caribe Real Resort & Spa voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 20 reviews

• Sportfaciliteiten

21 Reviews over Gran Caribe Real Resort & Spa

• 8Spike380sl22-09-2012

Beter dan je denkt!

Niet twijfelen, boeken! Goede ruime kamers,schoonmaak is erg goed, s'avonds komen ze je bed open leggen en handdoeken aanvullen. Eten is meer dan fantastisch! Sla de buffetten over ga al la carte eten, werkelijk verwennerij. Kinderzwembad en aan strandkant de activitypool.Goede entertainmentstaff die niet opdringerig is en leuke activiteiten heeft. Drankjes de gehele dag aan overvloed zowel aan zwembad als strand. Erg net strand met bewaking. Het enige jammere is dat het hotel in Cancun ligt...Cancun is niet veel bijzonders, een strip van 20 kilometer met hotels en 3 winkelcentra. Alleen La Isla is hiervan de moeite waard. Cancun heeft geen sfeer, dit in tegenstelling tot playa Del Carmen!

• 9hans_rutjens09-06-2012

zeer goed hotel

Goed hotel ook voor kinderen animatie is zeer goed kamer zijn schoon en ruim en worden dagelijks goed schoon gemaakt eten is goed en bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.Het hotel ligt in een druk hotel gedeelte maar daar merk je niks van strand is schoon en men kan er goed zwemmen. met een woord een top hotel.

• 10Hans en jenny Goudzwaard22-05-2011

Geweldig hotel met fantastich strand

Wij zijn net terug uit gran caribe,toen we aankwamen in het hotel had ik een beetje m.n twijfels,we zijn nl vooral riu hotels gewend,het gran caribe is niet met pracht en praal, maar wel gewoon een buitengewoon goed hotel met lekker eten,vriendelijk personeel en ruime kamers het hotel is schoon,en ligt aan een geweldig stuk strand,kortom echt een aanrader,wel moet vermeld worden dat toen wij er zijn geweest weinig Nederlandse gasten aanwezig waren,maar voor ons geen minpunt

• 10monique21-02-2011

geweldig super mooi hotel!!!!!!!!!!!!!!!!!

als je wilt genieten van luxe, lekker eten,heerlijke drankjes, een mooi breed strand, lekkere ligbedden op het strand met overkapping en super vriendelijk personeel en je zoekt een mooi hotel kijk dan niet verder en boek dit hotel en je hebt een super vakantie!!!!!

• 10patricia30-08-2010

Absolute Aanrader!!!!

Dit hotel is helemaal top. Super eten, de hele dag door. Verschillende restaurants en ook steeds wat anders. Het personeel is erg vriendelijk. Er zijn 2 zwembaden 1 achter het hotel en 1 voor het hotel. De een is drukker omdat daar ook animatie is de andere is rustiger. Verder kun je ook vip boeken dan krijg je een luxere kamer op de 6e verdieping van het hotel en mag je ook de vip lounge betreden. Daar kun je 24 uur per dag in om gratis te internetten, poolen, er staan hapjes altijd vers varierend van fruit tot vleeswaren en koekjes en broodjes. Verder staat er een uitgebreide selectie aan sterke dranken wijn en bier dat je onbeperkt kan pakken.

Onze kamer werd 2 keer op een dag schoongemaakt en bed opgemaakt en de mini bar wordt bijgevuld. Verder kun je van de roomservice gebruik maken dat ook erg goed is. Kan me niet voorstellen dat iemand dit hotel niet zou aanraden.

• 10Frank17-12-2009

Heerlijke luxe en ontspannen vakantie

Het personeel was super vriendelijk en werkte enorm hard om het de gasten naar de zin te maken. Eten voortreffelijk, vooral de Sushibar. Kamers erg schoon en comfortabel. Heerlijk om er even een weekje tussenuit te gaan. Een echte aanrader! Speciale dank voor Lety, Linda, Norma, Bento en Yuliana die je het gevoel gaven dat je echt welkom was als gast. Heerlijk uitgerust en verwend!

• 1Christine09-07-2009

Hotel room ceiling collapsed on us!

My husband and I stayed at this hotel for 5 nights (from June 29 - July 4 2009). We had several problems with the hotel. When we arrived, they gave us room 2132, which smelled of mold. We asked to switch rooms, but they said we couldn't because there were no rooms available. After complaining several times, they switched us to room 2432, which was freshly painted. We decided to stay in room 2432, because we thought the smell of paint was better than the smell of mold. We did not want to complain again because we did not want to be difficult customers.

We did not get one night of good sleep throughout our stay. The walls are very thin and you can hear anyone walking or talking in the hallways. We discovered that placing a towel under the door helped with the noise level. Early in the morning, we were woken every day by very loud construction.

On Thursday night, our hotel room ceiling collapsed at 2 in the morning. There was debris everywhere and our luggage/belongings were d

• 9Grace & Arie10-04-2009

Voor herhaling vatbaar

Hotel Gran Caribe is een heel mooi en luxe hotel, wij hebben 17 dagen in augustus en september in dit hotel doorgebracht,het was echt fantastisch,de kamer was erg mooi en ruim, het is aan te raden zeezicht bij te boeken,dit is echt de moeite waard.De kamer werd erg goed schoon gehouden.Het eten was over het algemeen goed in de twee buffet restaurants en echt super in het a la carte en het Sushi/teryaki restaurant, erg romantisch, je moet voor de laatste 2 genoemde restaurants reserveren maar zeer de moeite waard, je mag iedere dag reserveren.Tip:geef de obers in de laatste 2 genoemde restaurants een goede fooi, ze lopen dan nog harder voor je dan ze al doen als je er meerdere keren gaat eten.De service is over het algemeen goed. Bij binnenkomst staan er Bell Boys voor je gereed om je koffers naar je kamer te brengen,wij hadden Louise, hij sprak vloeiend engels en na dat wij hem een goede fooi hadden gegeven regelde hij de rest van de vakantie echt alles voor ons.AL MET AL EEN AANRADER

• 9G.J.C.M. Restiau kalhoven16-04-2008

ik heb een geweldige vakantie gehad, het personeel loopt de benen onder hun ...vandaan ,om je zo goed mogelijkvan dienst te zijn ,'n geweldig hotel 9.5 het was super. ik ga zeker nog een keer terug vond het helemaal top.

• 8S. Ramic10-04-2008

Wij hebben het erg naar ons zin gehad.Gran Cariube is echt een super hotel voor stelletjes maar ook voor kinderen er is voor iedereen wat te doen.De kamers waren heel leuk versierd toen we binnne kwamen.Ze hebben een paar restaurants in een daarvan moet je reserveren als je echt mexicaans wil eten. Het eten zelf vonden wij minder omdat we niet van mexicaans eten houden maar ja daarom zijn er andere restaurants waar je gewoon zelf kan pakken wat je wil.De bediening is echt super.De obers nemen de bord uit je handen en dragen het naar je tafel en schuiven je stoel aan echt super gewoon.Je wordt daar echt verwend.Verder als je op het strand ligt loopt er altijd iemand van de bediening en kan je drinken en eten bestellen.In het hotel zelf hebbne ze 2 winkels waar je goed kan winkelen en een juwelierszaak waar ze zilver verkopen. Mexico is bekend om zillver en leer.Het geld dat ze daar hebben is PESOS 100 pesos is 10.50 dollar. Het is zeker een aanrader om er naartoe te gaan. SUPER

Hotel Gran Caribe Real Resort & Spa info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar