Hotel Fiesta Americana Grand Coral Beach *****

Hotel Fiesta Americana Grand Coral Beach *****

Hotel Fiesta Americana Grand Coral Beach
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesta Americana Grand Coral Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Fiesta Americana Grand Coral Beach in het Nederlands

Prachtig hotel met groot zwembad direct aan zee. Wij brachten er ons laatste nachtje van onze vakantie door en hebben genoten van alle luxe en service die het hotel biedt. Enige minpuntje was de lawaaierige airco. Winkelcentra en uitgaansgelegenheden liggen op loopafstand in de Zona Hotelera. Hotel beschikt over voldoende parkeergelegenheid, deels betaald en deels gratis.

Er komen ook gezinnen met jonge kinderen, al is dit hotel niet echt geschikt voor een verblijf met kinderen. Daar is het toch iets te sjiek voor... Al met al een ideaal hotel voor vakantiegangers die graag wat extra's betalen voor een luxe verblijf in een vijfsterren-hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Americana Grand Coral Beach in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Americana Grand Coral Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fiesta Americana Grand Coral Beach scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.