Hotel Celuisma Imperial Laguna

6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Celuisma Imperial Laguna voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Celuisma Imperial Laguna in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Goed hotel voor (door) reizigers

Richard, 17-8-2011

Een beetje vergane glorie alles kon wel een likje verf gebruiken.

Verder niks aan te merken, grote kamers, zwembad en perfect uitzicht over de lagune.

Lekker chill

salima, 4-5-2009

Dit hotel is top voor het geld, grote kamers, wij hadden superuitzicht op het zwembad en de lagune.

Service was helemaal top. Ze dragen zelfs je bagage voor je naar boven.

Mocht ik weer naar cancun reizen neem ik dit hotel zekers te weten.

tophotel

Prima voor dat geld

Kox, 17-1-2009

Service optimaal MIdden in de nacht aangekomen...problemen met overboeking en alles werd geregeld. Touroperator had boeking niet doorgegeven

Leuk hotel voor een goede prijs

Guido, 13-7-2008

Ik ben hier samen met mijn vriendin geweest van 27 juni tot 8 juli. Het hotel zelf is simpel, net gelegen buiten de drukke hotelzone. Voor ons had het precies wat we nodig hadden. Goede kamers, werd iedere dag schoongemaakt, een zwembad erbij en het restaurant wat erbij hoorde is erg goed. Het enige jammere wat wij vonden was dat het niet dicht bij het strand gelegen is. Verder is het voor de prijs die wij ervoor betaald hebben een goed hotel, het heeft tenslotte ook maar 2 sterren. Cancun zelf vonden wij geweldig, de stranden, het uitgaan alles. Alleen soms wat prijzig, maar verder hebben we echt een topvakantie gehad!

Helaas door zijn bouw een nogal luidruchtig hotel, vooral

Kees Schefferlie, 8-1-2008

Helaas door zijn bouw een nogal luidruchtig hotel, vooral op de begane grond en eerste verdieping.

Er is een keuken, maar deze stelt niet veel voor.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Celuisma Imperial Laguna in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Celuisma Imperial Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Celuisma Imperial Laguna scoort een 6.6 uit 10 op basis van 5 reviews.