Aparthotel Beachscape Kin Ha

Aparthotel
Aparthotel Beachscape Kin Ha
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Beachscape Kin Ha voor je op een rij gezet:

5 reviews over Aparthotel Beachscape Kin Ha in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

geweldig app mooi groot strand

willem
5-1-2010

we zijn hier eind oktotber geweest, ticket en app apart geboekt.

een groot strand vergeleken met andere hotels, genoeg lig bedden.

een paar minuten lopen van het uitgaans leven, restaurants zijn lopend te doen, hoewel een taxi spot goedkoop is.

kamers netjes en schoon, vriendelijke bediening, we hadden familie bij ons die spaans spreken is een voordeel, hoewel je met engels goed uit de voeten kan.

we zijn bijna 4 weken in Ambiances geweest. Werden eerst in een kamer aan de weg gezet, maar gelukkig mochten we de volgende dag naar een betere kamer. Met kleine kinderen is het een fantastische lokatie, dan moet je wel een appartement boeken en zeker NIET half of volpension. Het eten is beperkt zeker als je zoals wij weinig vlees en geen garnalen eet. Dat viel ons erg tegen. Een supermarktje is dichtbij en er zijn veel andere gelegenheden om te eten want je zit dicht bij het Centrum van de hotelzone.

Vriendelijke bediening. De computer viel uit, dus we konden een paar dagen niet internetten. Er zijn wel veel voorzieningen voor je eigen laptop.

2008

prima!

narda martens
11-8-2008

Net terug van 14 dagen Ambiance Villas met twee volwassenen en 4 kids (7 - 12 jaar). Geweldige kamers (aan de voorkant wel erg veel lawaai van de auto's), schoon, vriendelijk personeel, een ge-wel-dig strand, helemaal top!

Fantastisch appartement, vriendelijke mensen, heerlijk eten en het uitzicht is overweldigend!!

Wij zijn net terug uit Cancun en we hebben echt genoten je zit hier aan een heerlijk strand helemaal goed. Een ding is ons echter zeer slecht bevallen we hadden halfpension geboekt maar bij het dinee had je maar keus uit 5 gerechten waarvan 3 vlees-en2 vis gerechten. Voor de rest moest je 5us.dollar meerbetalen. Ook overleg met de reisleiding en chefrestaurant hielp niet dus je begrijpt erg veel variatie was er niet in veertien dagen. Boekte je all incl. kon het voorkomen dat de all incl. wijn op was dus een volgend glas je begrijpt het al ook weer 5 us.dollar! Zelfs voor een gebakken eitje wat je nam en volgens hen geen recht op had omdat dit niet bij jouw ontbijt hoorde 5 us dollar. Voor de rest geen klagen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Beachscape Kin Ha in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Beachscape Kin Ha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Beachscape Kin Ha scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.