Hotel Laguna Bacalar

Met vrienden

Geweldig uitzicht, verouderd hotel

Jadess
13-8-2014

1 overnachting, nette kamers wel verouderd. Mooi uitzicht op de lagune. Bedden slapen lekker. Eten is te doen. Receptie niet vriendelijk.

Super uitzicht over het meer

maria
24-2-2014

Alle kamers zeezicht. Wel gedateerd. Boottochtjes mogelijk

Leuk voor een nacht

Remy
25-1-2011

Hotel laguna bacalar, is een eenvoudig hotel aan het gelijknamige meer. Er is een leuk terras met zwembad en steiger om heerlijk te zwemmen. De kamers zijn netjes maar wel wat verouderd. Eten in het hotel is prima.

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Bacalar voor je op een rij gezet:

mooie ligging aan het meer

Wim
4-1-2011

prachtige ligging aan het meer,vanaf het hotel kun je hier zwemmen. Ligt wel wat ver van het dorpje. De bediening in het restaurant was slecht, er wordt zelfs geen gedag gezegd. Het eten is redelijk.

Verouderd hotel, mooi uitzicht

Bianca
13-2-2010

Het hotel biedt uitzicht en zwemmogelijkheid op El Lago de los siete colores, ofwel het meer van de zeven kleuren. Dit heeft te maken met de verschillende dieptes in het meer en de val van het licht op het water.

Vanaf het terras van het hotel kan je met een zwembadtrap het meer in.

Het hotel was toen ik er was erg verouderd en niet erg proper. De website nu doet heel anders geloven, het ziet er prachtig uit!

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Bacalar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laguna Bacalar in Bacalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laguna Bacalar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.