Appartement Akumal Beach Resort

Appartement Akumal Beach Resort

9.5Fenomenaal

Mexico, Quintana Roo, Akumal

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.338p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8 reviews over Appartement Akumal Beach Resort

• 2019
    9Annemieke20-10-2019

Hele fijne vakantie gehad

Hele fijne vakantie gehad in dit mooie resort. Alles is goed onderhouden en schoon. Het eten was erg goed, je hebt keuze uit 4 a la carte restaurants 1 buffet restaurant en een snackbar. in de middag is er ook nog shusi aan de bar bij het zwembad. De drankjes worden je gebracht op het strand. Elke avond is er live muziek in de lobbybar. Als je vanaf het strand de zee in gaat ligt op een paar meter een prachtig rif, we hebben hier ook de zeeschildpadden gezien. Waterschoenen is aan te raden ivm zee egels en stenen . Je kunt op het strand een gratis zwemvest huren. Kortom erg leuk resort met een leuk strand en ook zeker geschikt voor rustzoekers en natuurzoekers, Geen drukte met jetski's parasailing, bananen en geen luidruchtige muziek op het strand.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Angela03-08-2019

Fantastisch !

In 1 woord geweldig! Alles is al gezegd door andere bezoekers. Tip neem echt je waterschoenen mee ,want er waren aardig wat mensen die in aanraking zijn geweest met zee egels. Van het zeewier hebben wij 3 dagen last gehad en daarna niet meer. Personeel doet er alles aan om het op te ruimen er zijn nu banden in de zee gelegd om het zeewier weg te houden en dit is gelukt. Klasse hotel waar we zeker nog een keer terug gaan !

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Overmars- Mulder13-11-2018

Fenomenaal!

Wauw, wat een super mooi resort! Alles is mooi groen, goed onderhouden, netjes en verzorgd, vriendelijk personeel! Kamer was ruim met een mini bar die elke dag werd bijgevuld (gratis), klein koffie zet apparaatje om een kopje koffie te zetten. Op het terras een jacuzzi en 2 lounge stoelen (heerlijk om je dag te beginnen met een bakkie en uitzicht op de zee) Zwembaden zagen er schoon uit (zelf alleen maar aan het strand gelegen). Prima bedjes met bamboedak, serveersters komen langs om drinken of vers fruit te brengen. Af en toe spoelde er wat zeewier aan maar iedereen deed zijn best dat zo snel mogelijk weer op te ruimen. S avonds kon je kiezen uit verschillende restaurants als je even wat anders wil dan het buffet! Eten was allemaal genoeg, de keuze is reuze en erg lekker! Elke avond live muziek! Leuke excursies en mooie omgeving om dingen te zien en ontdekken maar ook prima vertoeven op het resort!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Herman Luiten06-09-2018

Een echte aanrader. We zijn van 24 augustus tot en met 4 september op dit geweldig mooie resort geweest. Wat een vakantie. Het is de reis dubbel en dwars waard. Wij zaten op een geweldige plek, gebouw 4, het verst weg van hoofdterrein en wat een rust en uitzicht. Vanuit de kamer uitzicht op het strand en de zee. Klein zwembad voor ons gedeelte. Hoofdterrein op kleine loopafstand verwijderd van ons gedeelte. Alles spik en span schoon, mensen lopen hele dag met grote glimlach op hun gezicht rond en niets is teveel. Eten is lekker en genoeg. Diverse restaurants op het park. Kamer is voorzien van goed sanitair, airco aanwezig, bedden zijn goed, elke dag wordt schoongemaakt, minibar elke dag aangevuld, zelfs shampoo/conditioner, bodymilk worden bij gevuld. De jacuzzi is zeker een extraatje. "Onze" concierge Salvatore kwam elke dag wel paar keer om te vragen of alles goed was, en wilde ook alles voor je doen. Excursies top. Veel gezien.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9baevegems-vingeroets30-12-2017

fantastisch !!

ongelooflijk lieve en vriendelijke mensen, we zijn super verwend met onze huwelijks verjaardag op 5 december nogmaals bedankt! Zeer lekker eten en in de a'la cart restaurants moet men niet reserveren heel gemakkelijk! De kamers zijn zeeeer proper op en top verzorgd. S'avonds live muziek volgens ons was het wat vroeg gedaan(11.30) Het zou een super 'adults only' hotel zijn ! We hadden een fantastisch verlof en gaan zeker volgend jaar terug!!!

Gereisd met partner in december 2017

• 10Yvonne01-01-2016

Magisch strand

Abbr is fantastisch wanneer je zon, zee, strand en rust zoekt, lekker eten en vriendelijk personeel, wij mochten hier 21 dagen verblijven en hebben het hier heerlijk gehad. Wanneer je uitstapjes naar Playa del carmen, Tulum ed. maakt, pak gewoon de collectivo voor 35 pesos pp, prima vervoermiddel!

Gereisd met partner in december 2015

Appartement Akumal Beach Resort info