Reviews over accommodaties in Queretaro

ok om naar toe te gaan

Evelien,
    21-5-2010

Queretaro is een geweldige stad. Het Holiday Inn ligt echter buiten de stad met weliswaar een geweldig uitzicht over de stad. De kamers zijn ok maar daar is alles mee gezegd. Het Crowne Plaze ligt er meteen naast waar, op het moment dat ik er verbleef, mega werkzaamheden werden verricht. Geen idee wat dat ook voor gevolgen heeft voor het Holiday Inn.

GEWELDIG

MHM,
    5-7-2009

Dit hotel was super!! De ligging wat minder maar dat valt in het niets in wat je ervoor terug krijgt. Het eten is ongelovelijk heerlijk en de kamers zijn super!! Zelfs de standaardkamers zien eruit als een suite! De omgeving is ook geweldig! Het is een hacienda en doet zijn naam eer aan.

Zeker een aanrader!!

prettig verblijf; ongeveer 20 minuten met taxi naar stad.

R v O,
    20-2-2008

prettig verblijf; ongeveer 20 minuten met taxi naar Querétaro stad. (80 pesos)

mooi hotel, grote kamers en een mooi schoon zwembad

sanne,
    10-5-2006

mooi hotel, grote kamers en een mooi schoon zwembad. Het is er groot en je kan er heel rustig rondlopen. Het personeel is heel vriendelijk en helpen je heel goed, er is ook goed roomservice en de vogeltjes die er vliegen zijn heel schattig.