Hotel NH Puebla

Hotel NH Puebla

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor NH Puebla voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel NH Puebla in het Nederlands

modern hotel

H.M. Mullers
22-4-2017

hotel ligt in het historisch centrum van de stad, op loopafstand van het centrale plein. de kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. het restaurant heeft een beperkte kaart en het bedienend personeel is niet erg vriendelijk. de roomservice spreekt geen engels en de bestelling wordt niet uitgevoerd mede door taalproblemen.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Prima zakenhotel gelegen in het hart van het oude Puebla.

Jan Huijs
16-8-2007

Prima zakenhotel gelegen in het hart van het oude koloniale Puebla. Prima verzorging en vriendelijk personeel. Wij verbleven hier enekle dagen met onze dochter, welke is achtergebleven om te studeren aldaar. Bij het (moeilijke) afscheid werd ze zeer goed door het personeel opgevangen met zelfs een hapje en een cocktail toe....

Gereisd Familie in Thu Aug 16 2007 14:10:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand< 100 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Puebla in Puebla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Puebla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.