Hotel Colonial Puebla

4 reviews over Hotel Colonial Puebla in het Nederlands

Mooi koloniaal Hotel

Hoek
13-6-2011

Het ligt midden in het centrum, in het voetgangersgebied, langs het hotel loopt een weg, met een zwarte poort, bel daar aan en het hek gaat open, inrijden en je staat op de overdekte parking van dit hotel.

We vonden de stad wat tegenvallen, het is nie erg als je deze over slaat, je mist niets, als je wel van het centrum houdt, dan zit je hier goed.

Ik heb hier 's avond gegeten en pech gehad, toch iets niet goed met de kip?

's Morgens om hulp gevraagd omdat ik doodziek was, maar niet gekregen (slechte service) Ontbijt dus ook niet kunnen nuttigen. Het diner was er trouwens wel lekker, en de ontbijtjes om ons heen zagen er ook goed uit.

Wel een heel mooi hotel! Goede kamers met goede badkamer.

Erg fijn hotel!

marijepelle
12-12-2010

Prima hotel, op 1 blok van de zócalo in een autoluwe straat gelegen. Wij hadden een erg ruime hoekkamer, met op 2 zijden een balkonnetje met openslaande deuren. Eigen kluisje in de kamer. Badkamer was erg sfeervol met veel gekleurde tegeltjes. Een aanrader!!

Heerlijk hotel!

marijepelle
11-12-2010

Hotel Colonial Puebla ligt 1 blok van de zócalo af, in een autoluwe straat. Hotel heeft eigen parkeergarage. Is een oud klooster, en daardoor zeer chic en sfeervol. Kamers zijn echter niet oud, maar wel statig. Eigen kluisje op de kamer. Erg ruime kamer met eigen balkon.

Restaurant is goed, ontbijt is à la carte en daardoor wat duur.

mooi hotel op goede lokatie

Esther
6-3-2009

Hotel Colonial is een blok van de Zocalo (het plein)

gelegen in een autovrij straatje. Het is een voormalig klooster met mooie ruime kamers en

een goed restaurant er bij. Aan te bevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colonial Puebla in Puebla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colonial Puebla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.