Tijdelijk €25 aanbetaling

Colonial Puebla

8.2FantastischScore uit 5 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Colonial Puebla voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Colonial Puebla

• 7Hoek13-06-2011

Mooi koloniaal Hotel

Het ligt midden in het centrum, in het voetgangersgebied, langs het hotel loopt een weg, met een zwarte poort, bel daar aan en het hek gaat open, inrijden en je staat op de overdekte parking van dit hotel.

We vonden de stad wat tegenvallen, het is nie erg als je deze over slaat, je mist niets, als je wel van het centrum houdt, dan zit je hier goed.

Ik heb hier 's avond gegeten en pech gehad, toch iets niet goed met de kip? 's Morgens om hulp gevraagd omdat ik doodziek was, maar niet gekregen (slechte service) Ontbijt dus ook niet kunnen nuttigen. Het diner was er trouwens wel lekker, en de ontbijtjes om ons heen zagen er ook goed uit.

Wel een heel mooi hotel! Goede kamers met goede badkamer.

• 10Bloss23-02-2011

Meget hyggeligt hotel.

Hotel Colonial er et gammelt kloster der er beliggende i centrum af Puebla by og er meget hyggeligt indrettet. Værelserne har forskellige størrelser. Vi fik et værelse på 1. sal hvor et træ udenfor desværre skyggede for udsigten. Vores værelse var meget stort og med 2 king size senge. Restauranten oser af hygge, men vi var ikke sultne, så fik ikke oplevet om maden var god. Puebla er en charmerende by hvor vi godt kunne have brugt et par dage, men skulle videre på rundrejsen.

• 8marijepelle12-12-2010

Erg fijn hotel!

Prima hotel, op 1 blok van de zócalo in een autoluwe straat gelegen. Wij hadden een erg ruime hoekkamer, met op 2 zijden een balkonnetje met openslaande deuren. Eigen kluisje in de kamer. Badkamer was erg sfeervol met veel gekleurde tegeltjes. Een aanrader!!

• 8marijepelle11-12-2010

Heerlijk hotel!

Hotel Colonial Puebla ligt 1 blok van de zócalo af, in een autoluwe straat. Hotel heeft eigen parkeergarage. Is een oud klooster, en daardoor zeer chic en sfeervol. Kamers zijn echter niet oud, maar wel statig. Eigen kluisje op de kamer. Erg ruime kamer met eigen balkon.

Restaurant is goed, ontbijt is à la carte en daardoor wat duur.

• 8Esther06-03-2009

mooi hotel op goede lokatie

Hotel Colonial is een blok van de Zocalo (het plein) gelegen in een autovrij straatje. Het is een voormalig klooster met mooie ruime kamers en een goed restaurant er bij. Aan te bevelen.

Hotel Colonial Puebla info

• Adresgegevens