Hotel Suites del Centro ****

Hotel Suites del Centro ****

Hotel Suites del Centro
Hotel Suites del Centro
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Suites del Centro voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Suites del Centro in het Nederlands

Nooit meer!

7-5-2009

Het was een hele vieze kamer,de koelkast was smerig en stonk.

Sleutel paste op de deur van elke kamer?

Te weinig personeel .

De auto kon op een afgesloten pakeerplaats dat was een voordeel.

Hotel lag vlak bij het centrum wa wel veel goed maakte,het was daar elke avond muziek,geweldig

goede plek op juiste plaats

ronald, 1-1-2009

leuke maar wat donkere appartementen met eigen keukentje en barretje, kastenkamertje en plaatsje. mooi algemeen dakterras met uizicht rondom en plek om te zonnen. ontbijten en eten kan op de zocalo en vele andere plekken voor weinig geld, gratis afgesloten parkeergarage.

Wij waren hier afgelopen april

Wendy, 20-5-2008

Wij waren hier afgelopen april. Mooie grote kamers / appartementen. Dichtbij de zocalo. Er is geen zwembad of restaurant. Genoeg restaurants in de buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suites del Centro in Oaxaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suites del Centro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Suites del Centro scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.