Sorteren

Reviews over accommodaties in Oaxaca

Erg leuk hotel

Ron
    27-11-2013

Zeer leuk aangelegd hotel met 2 zwembaden in een mooie tuin. Slechts door de weg gescheiden van het Zicatela strand. Perfecte surflocatie.

Echt Mexicaans

15-8-2012

Een gezellig hotel,echt Mexicaans.Is ooit een klooster geweest daarom allemaal trappetjes naar kamertjes.Klein gedeelte waar we het ontbijt hebben gehad.Die nacht hadden we op onze verdieping herrieschoppers.Was het ineens zo beu dat ik heel snel op de kamerdeur heb gebonst en weer snel terruggegaan ben naar mijn kamer.'t Was wel afgelopen met de herrie.

Stil hotel.

14-8-2012

Normaal hotel.Zwembad, mooie ontvangsthal,kamers gewoon normaal.Weinig te doen.Alles schoon.Rustig hotel.Was maar voor 1 nacht.

Een hacienda-stijl hotel

28-2-2012

Hotel Marques del Valle ligt heel gunstig aan de Zocalo en heeft een prachtige oude stijl maar met comfortabele kamers.

Geen Mexicaans hotel..

marijepelle
    11-12-2010

Best een goed hotel, alleen totaal niet Mexicaans. Lijkt meer op een Amerikaans Melrose Place-achtig conferentiehotel. Kamer was zeer goed, luxe, alles ruim opgezet, maar het was erg rustig allemaal. Ik miste er de sfeer.

Wordt veel gebruikt voor 1 nacht doorreis (zo ook door ons), daarom gebeurt er weinig. Geen gebruik gemaakt van het restaurant, wij begrepen dat het alleen 's avonds open was. Zijn Tehuantepec in gereden om wat te eten (wel grappig want je bent daar wel bekijks als toerist zijnde :))