Nuevo Leon

Reviews over accommodaties in Nuevo Leon

Redelijk zakenhotel

Wouter,
    22-1-2011

5 weken verbleven en dan is geen enkel hotel meer leuk, maar op zich is dit een prima hotel. Normale kamers, prima eten, aardig personeel. Nadelen zijn de slechte internetverbinding, het slechte Engels van het personeel en de slechte laundry service.

Gereisd zakelijk in oktober 2010

Hotel ligt in de wijk San Pedro

Ton,
    21-5-2010

Hotel ligt in San Pedro, in de omgeving zijn diverse restaurants en een grote shopping mall vlak tegenover het hotel. Het internationale airport ligt op ongeveer 40 minuten met de taxi en het centrum van Monterrey op ongeveer 15 minuten met de taxi. Stad zelf is niet zo bijzonder, een aanrader is wel het Nationaal Park Chipinque, kwartiertje per taxi, mooie natuur, je kunt er wandelen, mountainbiken e.d. Het hotel is prima, goede service en prima eten, alleen jammer dat op zondag alle bars gesloten zijn en dat het hotel géén buitenzwembad heeft, alleen indoor pool. Op de website lijkt het een zwembad buiten, maar het is een vijver....

Gereisd zakelijk in april 2010

prima hotel

guus,
    25-6-2007

prima hotel.

Niets slecht over te melden.

Voor de zelfde prijs zit je beter in het sheraton ambassador hotel.

Beide zijn prijzig, maat het shereton is wat luxer. Monterrey is een leuke stad om een paar dagen te bezoeken!!

Gereisd anders in juni 2007

heel net hotel

guus,
    25-6-2007

heel net hotel.

Echte een zakenhotel,met alles er op en eraan. Het ligt in het centrum, en ze hebben een eigen parkeerplaats. Niets slecht op te merken over dit hotel, het is alleen wat prijzig.

Monterrey is geen toeristen stad, maar toch zeker de moeite waard om een paar dagen te vertoeven.

Gereisd anders in juni 2007