Hotel RIU Vallarta

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°21°
Hotel RIU Vallarta
9,2

In Hotel Riu Nuevo Vallarta geniet je 24 uur per dag van all-inclusive eten en drinken. Bij de poolbar in het zwembad drink je een cocktail. Maak gebruik van de fitness of de sauna. In het Riu Vallarta Hotel merk je dat je in Mexico bent. De kamers zijn namelijk traditioneel aangekleed. Het centrum van Nuevo Vallarta bereik je na 4 kilometer.

18 reviews over Hotel RIU Vallarta in het Nederlands

Franklin van gils
11-2-2019

Met partner en 2 vrienden geweest 2 weken super vakantie gehad ! Goed eten vriendelijke bediening vooral onze lieveling Mariella in het hoofd restaurant superrrrrrrr!!! Enigste minpuntje is dat onze vrienden de Jacuzzi suite geboekt hebben waarvan er maar 4 zijn *juli al geboekt .... en dat j3 bij aankomst hoort deze niet beschikbaar is .... is wel opgelost met vergoedingen maar daa4 gaat het niet om als het er niet is bied het dan ook niet aan .... en overboek het dan ook niet..... beetje jammer verder niks op aan te merken !! *minpuntje het ligt een half uur met de taxi van centrum levendigheid af voor degene die dat wel wensen

Gereisd met vrienden in januari 2019

zeer goede prijs kwaliteit verhouding

wilhelmina
27-1-2019

hotel palace riu puerto vallarta Mexico, 5 sterren, niets teveel gezegd, was fantastisch! heerlijk eten , niet alleen buffetten maar ook a la cas=rte, mooie ruime kamer, vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Beter dan perfect

Jennifer van wezel
24-11-2018

Het was geweldig !! Het hotel was mooi schoon het personeel is allemaal vriendelijk en eten genoeg!!

Gereisd met partner in november 2018

D-reizen

Geweldige plek en ontdek het gebied!

Marianne
27-9-2018

Van 11-9 tm 25-9-2.18. Ligt tussen Puerto Vallarta en Bucerias in. Dus taxi nemen, kost bijna niets, en je bent in de plaatsjes. PV is groter en meer gericht op de toeristen. Komt ook door de cruiseschepen die hier aankomen. Bucerias en andere plaatsjes rondom de baai en in de bergen zijn meer Mexicaans. Het hotel ligt in de hotelzone, een "gated area". Rustig en prachtig gebied in het midden van de baai. In t hotel alleen mogelijkheid om geld te pinnen met creditcard. Grote supermarkt, banken en geldautomaten op 5 min. met taxi (60 pesos). Is wel handig voor de 1e dag. In de weekenden is het drukker door Mexicanen die dan geboekt hebben.

Gereisd met vrienden in september 2018

Verre reis voor een zon, zee, strand vakantie.

Fam. Klasen
18-9-2018

Prima hotel maar vertoond wel duidelijk tekenen van gebruik. Behoorlijk gehorig; TV van de buren, soms lawaai op de gang in de nacht, gedreun van de disco, duidelijke stemmen via ventilatie in de badkamer. In de regio is niet veel bijzonders te bezichtigen.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastische 25 jarige huwelijksreis gehad !

Bianca mulkens
9-7-2018

Super mooi hotel zeer vriendelijk personeel veel animatie door de dag en elke avond ,hotel was ook zeer schoon Eten zeer goed keus genoeg voor ieder wel iets wat je lust , Gezellige bar in het water met genoeg aanbod van coctails en drank , Mooi strand erbij gewoon in een woord ”super” ..een top vakantie gehad met mooie herinneringen

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastische plek voor de winter.

G.Vreeswijk
10-1-2012

We zijn net vandaag terug gekomen van dit prachtige hotel met fantastiche service. Twee puntjes van kritiek. A; Het licht 23 km van het contrum af dus even lekker s,avonds langs
de boulevard flaneren zit er (zonder taxi rit) niet in. B; Tijdens de kerstvakantie waren er erg veel amerikanen die zich niet
op 5 sterren niveau gedroegen. Het management liet bijvoorbeeld toe dat er shorts en t-shirts in de diningroom kwamen hetgeen echt niet
kan in een 5 sterren hotel.

Gereisd met partner in januari 2012

geen tweede keer in deze RIU

marja mandos
24-12-2011

hotel RIU Vallarta is een soort van der Valk maar dan in Mexico Badkamer verouderd je moet in een ligbad stappen met een opstap van circa 40 centimeter en dan kan je douchen met afscherming van een douchegordijn en dat in een vierenhalve ster hotel. Hotelkamers zeer gehorig alsof wanden waren gemaakt van rijstpapier en op de gangen tot ver in de nacht herrie makende mensen en daar doet men niets aan. Puerto Vallarta bereikbaar met openbaar vervoer en taxi. Reistijd met o.v. circa 1 uur met overstap. Strand is heerlijk en de temperatuur rond de 30 graden met veel zon.

Gereisd met partner in Mon Dec 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel

Louk
20-12-2011

Mooi hotel met heel erg vriendelijk personeel. Kamers zijn Riu standaard uitsteken ingericht en blinkend schoon. Bedden zijn wel erg hard maar dat went wel na een paar nachten. Strand van zand was heerlijk en rustig alleen de ligbedden hadden de beste tijd wel gehad. Bediening op het strand was uitstekend Zwembad had betere bedden maar erg veel lawaai. De specialiteiten restaurants moest je boeken dit is normaal maar de regels daar voor zijn niet direkt vriendelijk. Bovendien meestal lange rij Zonde van je vakantie. Eten viel tegen was niet slecht maar erg eenzijdig. De invloed van de Amerikanen is hier zichtbaar. Wij vonden dit wat eten betreft de slechtste Riu die wij hebben bezocht. Bij het ontbijt kon je vaak geen thee bestellen dit werd opgelost na klacht bij de receptie. Animatieteam deed zijn best en daar hebben we van genoten

Gereisd met partner in november 2011

Geweldig hotel

Rita
18-12-2011

We hebben een geweldige vakantie gehad. Het eten was goed. De lunch vond ik zelfs heel erg uitgebreid als je het vergelijkt met andere riu hotels in de Caribbean, en we hebben er al heel wat gehad. De drankjes werden zelfs op het strand geserveerd. Wij vinden dit hotel een echte aanrader. Goed eten, schone kamers, vriendelijk personeel. Niets te klagen.

Gereisd met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 5 minuten met de auto, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Vallarta in Nuevo Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Vallarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.