Hotel Riu Palace Pacifico

Hotel Riu Palace Pacifico

8.3Fantastisch

Mexico, Nayarit, Nuevo Vallarta

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Pacifico voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Riu Palace Pacifico ligt in Mexico. Je kamer wordt hier goed schoongemaakt en je krijgt naar wens schone handdoeken. De buffetten zijn goed verzorgd en gevarieerd. Of ga een hapje eten in een van de specialty restaurants. Het animatieteam geeft elke avond een professionele show. Ook is er een privéstrand. Het resort ligt wel wat afgelegen.

29 reviews over Hotel Riu Palace Pacifico

• 2019
    10carinne08-04-2019

top hotel

super de luxe verblijf voor een goede prijs alles was perfect eten was er top zwembad zalig kamer 2 maal opmaak van het bed en frigo altijd aan gevuld de all in formule 24 uur ,vriendelijk personeel

Gereisd met partner in maart 2019

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Yraida van Gelderen22-05-2018

Fantastisch!

Super vriendelijk personeel. Kamers werden 2x per dag schoongemaakt inclusief handdoeken. De algemene ruimtes werden elk uur schoongemaakt. Het animatie team zorgde elke dag voor een ander spectaculaire show! De waserette was ook een pluspunt! Je plaatste je vuile was in de waszak die op de kamer lag en zij namen het mee en na twee dagen had je weer schone was. Twee minpunt dat ik kan bedenken is dat het in het theater wel elke avond te koud was, alle ventilatoren stonden dan aan. En dat de zwembad tegels loslieten en af en toe wat glibberig aanvoelde. Voor de rest niks te klagen!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Frits , Groede14-04-2018

Geweldig, super genoten

Mooi verzorgd hotel met ruime kamers en super bediening. De buffetten waren verzorgd en zeer gevarieerd. Vanuit onze kamer hadden we zicht over de baai van Banderas en kregen we iedere morgen een prachtige zonsopgang vanuit de Sierra Madre. Alle lof voor Louis van touroperator UK voor alle info ter plaatse. Mooi uitstappen gedaan naar Mascote en San Sebastián met heel gedreven en top gids Adolfo. Volgend jaar gaan we terug om walvissen te spotten. Het enige minpuntje is misschien de lange vliegreis (bijna 24 u onderweg).

Gereisd met partner in maart 2018

• 9Pieter Baetsen28-01-2018

Vakantiegevoel in ultimo

Hoge en accommodatie fantastisch , bediening en verzorging geweldig. Evenals entertainment ‘s-avonds.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

10Alex12-02-2017

Grandioze bestemming

Dit all-inclusive hotel is ons buitengewoon goed bevallen. Prima kwaliteit. Zeer uitgebreid buffet. Heel erg schoon. Privé strand. Groot zwembad. Heel vriendelijk personeel. Wel wat geïsoleerd gelegen. De 4 specialty restaurants zijn klein, maar het uitgebreide buffet aalt dit helemaal goed. Elke dag een uitgebreid activiteiten programma.

Gereisd met partner in februari 2017

• 0Kris Verhoogen06-05-2012

Sterk overdreven

Wij hebben ons laten lijden door de beoordeling maar deze is sterk overdreven Riu Palace heb er al andere meegemaakt en dit komt niet door het personeel maar door de gasten vooral Amerikanen die zeer luidruchtig zijn en zeker niet weten zich te gedragen lopen constant dronken rond en respecteren de rust niet van andere de akomodatie is ok het eten is ook. Zoals bekend voor Riu Jammer want het is hier in Mexico een prima lokatie kwa temperatuur geen ongedierte een mooi landschap jammer dat kwantiteit primeerde op kwaliteit

Gereisd met partner in april 2012

• 8Bianca & Lieven18-04-2012

kwaliteit hotel gaat erg achteruit

met veel zin wilden wij op 5maart voor 2weken vertrekken en dit al voor de 4de keer in 2jaar tijd naar Riu Palace Paccifico en dit voor 15 dagen.Daags voor ons vertrek liep het al mis met een mailtje van de touroperator,dat ze de vluchten gewoon geannuleerd hadden op deze bestemming,wegens verlies latendheid.Na veel gezoek heeft ons reisbureau dan tickets gevonden maar met 3 overstappen.Na 24uur vliegreis endelijk toegekomen in het hotel.Op het eerste zicht leek alles normaal in het hotel,zeer lekker eten,vriendelijk personeel maar..... november 2011 verbleven wij inhetzelfde hotel en moesten nu dus vaststellen dat de directie gewisseld was.Deze nieuwe directeur (ex Riu Yucatan)trekt zich niet veel aan van zijn klanten,het annimatieteam doet maar op,keiharde muziek aan het zwembad,dan de luidruchtige amerikanen met hun i-pods zo luid,dit wordt allemaal toegelaten. Dus in het weekend komen er veel Mexicanen uit de bergen op weekend,deze mensen willen zoveel mogelijk voor hun geld,bijgevolg lopen ze te kotsen in en rond het zwembad,bubbelbad,walgelijk.De directie vertelt dan doodleuk dat ze er niets kunnen tegen doen.Ook het eten wordt in het weekend werkelijk geplunderd!Doordat de kinderen gratis meemogen met de Mexicanen,echte kindertuin.Iedereen loopt in de lobby met natte zwemkledij,alsook in de liften.Het personeel is teruggeschroeft tot het minimum ivm november.Kwaliteit van eten is zeer lekker,netheid kamer is goed maar toont lichte mankementjes ivm november.Onze conclusie,hotel gaat bergaf geen palace waardig geen groot verschil meer met de 2 andere hotels.Zo'n achteruitgang op 3maanden tijd.Het mist zijn oude directie.Wij gaan niet meer terug!!!

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 10Ralph10-04-2012

Weergaloos...

28-5-2010 Wat een wereld hotel zeg!!! Wij zijn hier bijna 2 weken geweest en hadden al vaker clubhotels van Riu bezocht maar gaan vanaf nu echt alleen nog maar voor Palace. Het kost iets meer maar maakt je vakantie van geweldig naar weergaloos. Je krijgt net dat beetje meer aandacht en voelt je echt de koning te rijk. De plaats is fantastisch en het hotel op zich is prachtig van opzet. Het is natuurlijk ook pas net open en dus nog gehaal intact. Hier wel veel buitenlandse gasten maar gelukkig weinig Mexicanen. Die nemen het veel grotere Riu Jalisco. Met een disco erbij. Wij willen in de watten gelged worden goed eten en lekker slapen. Dat moet je zeker hier zijn. Wat een feest...

Ralph en Monique Souren

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 10jeannet12-03-2012

super hotel

vakantie week eerder moeten verzetten omdat de touroperator niet meer naar vallarta vloog maar het is geweldig geweest kamers schoonmaak handdoeken werden zelfs savonds nog verschoond bed opengeslagen echt verwend woord je eten geweldig alle restaurants m echt super geweldige vakantie gehad ook excursies geweldig een nadeel de zee die is erg donker jammer maar hotel eenaanrader!

Gereisd met partner in februari 2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 5 minuten met de auto, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Japans, Mexicaans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig