Hotel Riu Jalisco

9,5

43 reviews over Hotel Riu Jalisco in het Nederlands

Ben Klarenaar
12-12-2018

Uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel. Eten zeer smakelijk en gevarieerd. Kamer zeer schoon. Entertainement, elk wat wils. Ligbedden goed en ruim voldoende. Bezetting: meest Mexicanen en Canadezen.

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldige accomodatie voor 10 dagen tekort

Richard en Ancella
7-4-2018

Geweldige service en schoon hotel en top eten.

Gereisd met partner in maart 2018

Indrukwekkend gebouw

Damby
18-6-2012

Het is een mooi gebouw, alle faciliteiten voor een all inclusive zijn aanwezig. Wel een beetje van de bewoonde wereld af maar met een goedkope taxi ben je zo in het drukke vertier. In de buurt is er op loop afstand niets te doen. Stranden zijn mooi, niet echt Caribisch met blauw helder water, we hebben gedoken maar het zicht was belabberd. Klantvriendelijkheid was niet aanwezig op het strand wel in de restaurants. Het eeuwige strandbedden reserveren waar niet tegen wordt opgetreden is erg vervelend, of je doet er wat aan of je zorgt voor meer dan voldoende standbedden! Ik heb wel het authentieke Mexicaanse gemist, wellicht toch een ander (geen all inclusive) hotel voor een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Feb 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel!

Daan
7-5-2012

Zeer naar ons zin gehad in RIU Jalisco. Het hotel ligt inderdaad wel een stukje van de stad vandaan maar al met al is dat helemaal niet erg want je hoeft ook niet dagelijks naar de stad toe. Service is uitstekend, animatie team organiseert leuke activiteiten waar je aan mee kan doen. Het hotel en de binnenplaats worden keurig onderhouden en alles is brandschoon. Ga op de bestemming vooral een paar excursies maken want daar is PV uitermate geschikt voor. Het eten kwam na 2 weken wel een beetje ons neus uit maar dat is bij al dit soort hotels. Reserveren voor de a la carte restaurants moet om 8 uur 's ochtends! daar klaagden veel mensen over dus wellicht is dat straks wel veranderd. Uiteindelijk oordeel: een 8

Gereisd met vrienden in januari 2012

Aanrader!!!

Bert Klifman
3-2-2012

Goed hotel maar jammer van de ligging 20 km van Puerto Vallarta. Geen gezellige restaurants en winkeltjes in de directe omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed

RW Beets
3-2-2012

Aanbevolen aan iedereen.Niet geschikt voor ouderen. Weinig rust. Zeer goed eten Redelijke ligbedden bij het strand en zwembad.In het restaurant aan de zee, met al die vogels heb je regelmatig een extra toetje. Jammer dat we geen zon hadden in onze kamer en dat we naast de machine kamer sliepen. Je raakt gewend aan de bromtoon.Het entertement is matig.Ik mis de plattegronden van de omgeving en de schriftelijke uitleg in het Nederlands.(vooral bij de receptie) ik kan geen spaans en er is geen fiets verhuur. Slechte sauna.Fitnes toestellen zijn matig. Weinig te doen in de omgeving. Wel veel zon. Aanbevolen vliegreis is Premium confort class. Goede excursies van touroperator, maar mag verhoudingsgewijs wel een stuk goedkoper en all in. Niet dat je een nog voor een taxi extra moet gaan betalen. Zeer goede reisbegeleiders. Omgeving en hotel is niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Mon Jan 16 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk!

Aned
1-2-2012

Wij zijn hier 2 weken geweest van 28/11 tm 12/12-2011. Een heerlijk zonovergoten vakantie in hartje winter. Wat ver van het oude centrum, maar geen probleem. Met de bus ben je er in een klein uurtje en anders de taxi. 's Avonds ook goed te doen. De mensen zijn uitermate vriendelijk en het eten is goed en erg lekker (ook voor een niet bonen-eter :) ).

En zoals het bij RIU is: schoon, netjes, geweldig personeel! Zowel aan strand als zwembad voldoende ligbedden.

Bij incheck vliegtuig houdt personeel er graag eigen regeltjes op na. alle koffers moeten open en deo, shampoo etc wordt eruit gehaald en moest in handbagage. 4x gevraagd of fles koffie tequila in de koffer kon/moest..niet nodig. Uiteindelijk ingenomen bij douane!! Incheck en douane hanteren verschillende regels.

Maar, wij gaan zeker een keer terug. Het klimaat is ons zeer goed bevallen.

Gereisd met partner in november 2011

Prima mooi hotel!

Henk en Ellen Kok
27-1-2012

We zijn hier geweest in de week van 16 t/m 23 januari 2012 en hebben het erg goed naar ons zin gehad. Het is een schitterend hotel gelegen aan de zee maar wel een stuk van Puerto Vallarta af. Met een taxi ben je er in 20 minuten en kost ongeveer 220 pesos, circa 12 euro, maar met de bus ben je nog niet een derde kwijt maar ben je 1,5 uur onderweg omdat hij overal stopt. Wel erg leuk om de omgeving te zien op deze manier. Het hotel is verder geweldig op elk gebied, goede eten en zeer gevarieerd, leuke bars en s'avonds mooie shows met leuke muziek. De kamers prima schoon en goed ingericht. Tip, geef de schoonmaakster zo nu en dan een fooitje, doet wonderen! Ook de tuin met prachtige zwembaden zijn erg mooi aangelegd tussen de misschien wel honderden palmbomen. Er zijn ook diverse thema-restaurants. Kortom wij vonden het geweldig hier.Absoluut niet onveilig gevoeld in deze week!!

Gereisd met partner in januari 2012

Wij hadden een Junior Suite op de 4e verdieping met een grote woon/slaapkamer + kingsize bed, en een enorm balkon met tuin- en zeezicht. Het ontbijt en de lunch waren uitstekend, het avondeten in het buffetrestaurant was niet zo spectaculair.

Verder heeft het hotel een fijn prive strand met bedjes, lekkere cocktails en vriendelijk personeel!

Gereisd met partner in december 2011

Een mooi hotel met goede service!

Ramon
30-11-2011

Voor het eerst naar Puerto Vallarta gegaan omdat we al eerdere keren in Cancun en Playa del Carmen geweest. We wilden gewoon eens wat anders van Mexico zien. Ik vond wel dat de stranden hier een stuk donkerder zijn en dat het water troebel is. Verder ligt het hotel ongeveer 25 km vanaf het echte oude centrum wat je echt een keer gewoon met de bus moet gaan bezoeken. Busreisje kost echt bijna niets en zo zie je ook nog eens wat. Op excursie geweest op een catamaran naar Las Marietas (mn gesorkeld) en een City tour gedaan voordat we zelf naar Puerto Vallarta zijn gegaan. Het hotel zelf ziet er mooi uit. Eten en drinken zijn perfect. Veel keuze en voor ieder wat wils. Kamers zien er mooi en schoon uit. Wij hadden op de zesde verdieping een kamer die over zee en het zwembad met mooi onderhouden palmentuin uit keek.

Gereisd met partner in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal kamers> 700

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 5 minuten met de auto, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Italiaans, Mexicaans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen

• WatersportKanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Jalisco in Nuevo Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Jalisco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.