Hotel Riu Jalisco

45 reviews over Hotel Riu Jalisco

• 2019
    8Jm14-10-2019

Super mooi

3 weken Riu Jalisco geweest vanaf eind September.

Super goed hotel met een mooie ligging in de Riu stijl. Personeel super vriendelijk en staat altijd klaar voor je. All in goed geregeld. Kamers zijn prima. Eten is goed bevallen al is de basis wel hetzelfde (maar dat is ook logisch).

Shows ook afwisselend en kunnen wat mij betreft wel beter maar slecht zijn ze zeer zeker niet. Iedere vrijdag is er een feest waar ook de andere riu hotels mee samen komen in Riu Jalisco, wel leuk feestje.

Zwembaden zijn lekker warm toen wij er waren en in het rustige zwembad lopen ook leguanen rond wat het ook leuk maakt. Zwembaden worden wel streng bewaakt voor luchtbedjes/bandjes het is als volwassenen niet toegestaan om deze te gebruiken.

1 flink minpunt is de zwembadbar die bijna alleen door erg dronken Mexicanen gebruikt worden en dan met de rolstoel naar de kamer worden gebracht !waanzin! Zo dronken dat ze in avond erg lastig kunnen zijn.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Eline Sierink03-09-2019

Kan bijna niet beter dan dit!

Dit hotel is een waar paradijs. Je betaald niet veel, maar krijgt alles wat je wilt en meer. De ligging van het hotel is prachtig, en zeker als je in en rondom het hotel loopt heb je het idee dat je in een film zit. Elke dag hebben wij een onwerkelijk gevoel gehad, zo gelukkig waren wij daar.

Het is erg leuk om naar “Rythms of the night”, het stadje Puerto Vallarta en Sayulita te gaan én als je dan in Puerto Vallarta bent doe dan de Vallarta food tour. Wat was dat fantastisch zeg!

Kamers in hotel zien er goed uit. Beddengoed niet altijd helemaal schoon, maar dit zijn bijvoorbeeld makeupvlekken die ze er niet uit kregen. Badkamers goed schoon! Medewerkers zijn enorme schatten, vooral in het buffet restaurant. Ga daar op zoek naar Alonso, dat is de grootste schat van het resort. Flessen gratis wijn gekregen én bloemen op onze laatste avond. Zwembad mooi schoon en een van de fijnste plekjes om in de zee te gaan.

Al met al; wauw!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    10Ben Klarenaar12-12-2018

Uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel. Eten zeer smakelijk en gevarieerd. Kamer zeer schoon. Entertainement, elk wat wils. Ligbedden goed en ruim voldoende. Bezetting: meest Mexicanen en Canadezen.

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Richard en Ancella07-04-2018

Geweldige accomodatie voor 10 dagen tekort

Geweldige service en schoon hotel en top eten.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

8Damby18-06-2012

Indrukwekkend gebouw

Het is een mooi gebouw, alle faciliteiten voor een all inclusive zijn aanwezig. Wel een beetje van de bewoonde wereld af maar met een goedkope taxi ben je zo in het drukke vertier. In de buurt is er op loop afstand niets te doen. Stranden zijn mooi, niet echt Caribisch met blauw helder water, we hebben gedoken maar het zicht was belabberd. Klantvriendelijkheid was niet aanwezig op het strand wel in de restaurants. Het eeuwige strandbedden reserveren waar niet tegen wordt opgetreden is erg vervelend, of je doet er wat aan of je zorgt voor meer dan voldoende standbedden! Ik heb wel het authentieke Mexicaanse gemist, wellicht toch een ander (geen all inclusive) hotel voor een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 9Daan07-05-2012

Goed hotel!

Zeer naar ons zin gehad in RIU Jalisco. Het hotel ligt inderdaad wel een stukje van de stad vandaan maar al met al is dat helemaal niet erg want je hoeft ook niet dagelijks naar de stad toe. Service is uitstekend, animatie team organiseert leuke activiteiten waar je aan mee kan doen. Het hotel en de binnenplaats worden keurig onderhouden en alles is brandschoon. Ga op de bestemming vooral een paar excursies maken want daar is PV uitermate geschikt voor. Het eten kwam na 2 weken wel een beetje ons neus uit maar dat is bij al dit soort hotels. Reserveren voor de a la carte restaurants moet om 8 uur 's ochtends! daar klaagden veel mensen over dus wellicht is dat straks wel veranderd. Uiteindelijk oordeel: een 8

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Bert Klifman03-02-2012

Aanrader!!!

Goed hotel maar jammer van de ligging 20 km van Puerto Vallarta. Geen gezellige restaurants en winkeltjes in de directe omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9RW Beets03-02-2012

Zeer goed

Aanbevolen aan iedereen.Niet geschikt voor ouderen. Weinig rust. Zeer goed eten Redelijke ligbedden bij het strand en zwembad.In het restaurant aan de zee, met al die vogels heb je regelmatig een extra toetje. Jammer dat we geen zon hadden in onze kamer en dat we naast de machine kamer sliepen. Je raakt gewend aan de bromtoon.Het entertement is matig.Ik mis de plattegronden van de omgeving en de schriftelijke uitleg in het Nederlands.(vooral bij de receptie) ik kan geen spaans en er is geen fiets verhuur. Slechte sauna.Fitnes toestellen zijn matig. Weinig te doen in de omgeving. Wel veel zon. Aanbevolen vliegreis is Premium confort class. Goede excursies van touroperator, maar mag verhoudingsgewijs wel een stuk goedkoper en all in. Niet dat je een nog voor een taxi extra moet gaan betalen. Zeer goede reisbegeleiders. Omgeving en hotel is niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Aned01-02-2012

Heerlijk!

Wij zijn hier 2 weken geweest van 28/11 tm 12/12-2011. Een heerlijk zonovergoten vakantie in hartje winter. Wat ver van het oude centrum, maar geen probleem. Met de bus ben je er in een klein uurtje en anders de taxi. 's Avonds ook goed te doen. De mensen zijn uitermate vriendelijk en het eten is goed en erg lekker (ook voor een niet bonen-eter :) ).

En zoals het bij RIU is: schoon, netjes, geweldig personeel! Zowel aan strand als zwembad voldoende ligbedden.

Bij incheck vliegtuig houdt personeel er graag eigen regeltjes op na. alle koffers moeten open en deo, shampoo etc wordt eruit gehaald en moest in handbagage. 4x gevraagd of fles koffie tequila in de koffer kon/moest..niet nodig. Uiteindelijk ingenomen bij douane!! Incheck en douane hanteren verschillende regels.

Maar, wij gaan zeker een keer terug. Het klimaat is ons zeer goed bevallen.

Gereisd met partner in november 2011

• 8Henk en Ellen Kok27-01-2012

Prima mooi hotel!

We zijn hier geweest in de week van 16 t/m 23 januari 2012 en hebben het erg goed naar ons zin gehad. Het is een schitterend hotel gelegen aan de zee maar wel een stuk van Puerto Vallarta af. Met een taxi ben je er in 20 minuten en kost ongeveer 220 pesos, circa 12 euro, maar met de bus ben je nog niet een derde kwijt maar ben je 1,5 uur onderweg omdat hij overal stopt. Wel erg leuk om de omgeving te zien op deze manier. Het hotel is verder geweldig op elk gebied, goede eten en zeer gevarieerd, leuke bars en s'avonds mooie shows met leuke muziek. De kamers prima schoon en goed ingericht. Tip, geef de schoonmaakster zo nu en dan een fooitje, doet wonderen! Ook de tuin met prachtige zwembaden zijn erg mooi aangelegd tussen de misschien wel honderden palmbomen. Er zijn ook diverse thema-restaurants. Kortom wij vonden het geweldig hier.Absoluut niet onveilig gevoeld in deze week!!

Gereisd met partner in januari 2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 5 minuten met de auto, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Italiaans, Mexicaans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig