Nuevo Vallarta

Reviews over Nuevo Vallarta

hotelzone

Aned
    1-2-2012

Nuevo Vallarta is feitelijk meer de hotelzone van Puerto Vallarta. Op zich is daar niets/weinig te beleven buiten het hotel.

Vertier kun je opzoeken, de rust in Neuvo Vallarta is al een aanrader op zich!

Niks te beleven

neal_01
    27-1-2012

Nuevo Vallarta is niet echt een stadje, meer een strook met grote hotelketens. Je hebt er behalve hotels een golfbaan, maar verder ook niks. De omgeving is prachtig gezien de ligging aan zee. Daar blijft het ook bij.

Gereisd Met partner in Mon Jan 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geen

marja mandos
    25-12-2011

weinig vertier. Nueva Vallarta is 7 kilometer verder van het RIU Vallarta met de bus of lopen is te doen. Paradise Plaza is een shoppingcentre met dure winkels tevens is er een medisch centrum wat dan wel prettig is als je er gebruik van moet maken. Het is echt een hotelzone.

Gereisd Met partner in Mon Dec 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk karakteristiek stadje!

Ramon
    30-11-2011

Puerto Vallarta bestaat uit het nieuwe gedeelte waar de hotelzone is wat ongeveer 25 km verwijderd is van het "oude" Vallarta. In de hotelzone is weinig te beleven. In het oude gedeelte vind je de vele uitgaansmogelijkheden en winkeltjes. Hier zijn ook de karakteristieke straatjes met de ronde straatklinkertjes.

Mooi Autentiek stadje!

Bianca
    30-11-2011

Puerto Vallarta bestaat uit een nieuw gedeelte waar de Cruise schepen aanmeren en gericht op Amerikanen en een oud gedeelte met hele knusse straatjes met nog de ouderwetse ronde straatsteentjes. Veel winkeltjes en naar verluid ook leuke uitgaansgelegenheden. Leuke en gezellige stad!

Nuevo Vallarta scoort een 8,3 uit 10, op basis van 13 reviews