Sorteren

vakanties Nayarit

Reviews over accommodaties in Nayarit

Geweldige plek en ontdek het gebied!

Marianne
    27-9-2018

Van 11-9 tm 25-9-2.18. Ligt tussen Puerto Vallarta en Bucerias in. Dus taxi nemen, kost bijna niets, en je bent in de plaatsjes. PV is groter en meer gericht op de toeristen. Komt ook door de cruiseschepen die hier aankomen. Bucerias en andere plaatsjes rondom de baai en in de bergen zijn meer Mexicaans. Het hotel ligt in de hotelzone, een "gated area". Rustig en prachtig gebied in het midden van de baai. In t hotel alleen mogelijkheid om geld te pinnen met creditcard. Grote supermarkt, banken en geldautomaten op 5 min. met taxi (60 pesos). Is wel handig voor de 1e dag. In de weekenden is het drukker door Mexicanen die dan geboekt hebben.

Verre reis voor een zon, zee, strand vakantie.

Fam. Klasen
    18-9-2018

Prima hotel maar vertoond wel duidelijk tekenen van gebruik. Behoorlijk gehorig; TV van de buren, soms lawaai op de gang in de nacht, gedreun van de disco, duidelijke stemmen via ventilatie in de badkamer.

In de regio is niet veel bijzonders te bezichtigen.

Fantastische 25 jarige huwelijksreis gehad !

Bianca mulkens
    9-7-2018

Super mooi hotel zeer vriendelijk personeel veel animatie door de dag en elke avond ,hotel was ook zeer schoon

Eten zeer goed keus genoeg voor ieder wel iets wat je lust ,

Gezellige bar in het water met genoeg aanbod van coctails en drank ,

Mooi strand erbij gewoon in een woord ”super” ..een top vakantie gehad met mooie herinneringen

Fantastisch!

Yraida van Gelderen
    22-5-2018

Super vriendelijk personeel. Kamers werden 2x per dag schoongemaakt inclusief handdoeken. De algemene ruimtes werden elk uur schoongemaakt. Het animatie team zorgde elke dag voor een ander spectaculaire show! De waserette was ook een pluspunt! Je plaatste je vuile was in de waszak die op de kamer lag en zij namen het mee en na twee dagen had je weer schone was. Twee minpunt dat ik kan bedenken is dat het in het theater wel elke avond te koud was, alle ventilatoren stonden dan aan. En dat de zwembad tegels loslieten en af en toe wat glibberig aanvoelde. Voor de rest niks te klagen!

Geweldig, super genoten

Frits , Groede
    14-4-2018

Mooi verzorgd hotel met ruime kamers en super bediening. De buffetten waren verzorgd en zeer gevarieerd. Vanuit onze kamer hadden we zicht over de baai van Banderas en kregen we iedere morgen een prachtige zonsopgang vanuit de Sierra Madre. Alle lof voor Louis van touroperator UK voor alle info ter plaatse. Mooi uitstappen gedaan naar Mascote en San Sebastián met heel gedreven en top gids Adolfo. Volgend jaar gaan we terug om walvissen te spotten.

Het enige minpuntje is misschien de lange vliegreis (bijna 24 u onderweg).