Nayarit

We hebben een aantal aanbieders voor Nayarit voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Nayarit

Eddy,
    15-12-2018

Super mooi hotel goede service

Super lekker eten ,top

Ben Klarenaar,
    12-12-2018

Uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel. Eten zeer smakelijk en gevarieerd. Kamer zeer schoon. Entertainement, elk wat wils. Ligbedden goed en ruim voldoende. Bezetting: meest Mexicanen en Canadezen.

Beter dan perfect

Jennifer van wezel,
    24-11-2018

Het was geweldig !!

Het hotel was mooi schoon het personeel is allemaal vriendelijk en eten genoeg!!

Gereisd met partner in november 2018

Geweldige plek en ontdek het gebied!

Marianne,
    27-9-2018

Van 11-9 tm 25-9-2.18. Ligt tussen Puerto Vallarta en Bucerias in. Dus taxi nemen, kost bijna niets, en je bent in de plaatsjes. PV is groter en meer gericht op de toeristen. Komt ook door de cruiseschepen die hier aankomen. Bucerias en andere plaatsjes rondom de baai en in de bergen zijn meer Mexicaans. Het hotel ligt in de hotelzone, een "gated area". Rustig en prachtig gebied in het midden van de baai. In t hotel alleen mogelijkheid om geld te pinnen met creditcard. Grote supermarkt, banken en geldautomaten op 5 min. met taxi (60 pesos). Is wel handig voor de 1e dag. In de weekenden is het drukker door Mexicanen die dan geboekt hebben.

Gereisd met vrienden in september 2018

Verre reis voor een zon, zee, strand vakantie.

Fam. Klasen,
    18-9-2018

Prima hotel maar vertoond wel duidelijk tekenen van gebruik. Behoorlijk gehorig; TV van de buren, soms lawaai op de gang in de nacht, gedreun van de disco, duidelijke stemmen via ventilatie in de badkamer.

In de regio is niet veel bijzonders te bezichtigen.

Gereisd met partner in augustus 2018