Hotel Alameda Centro Histórico

Hotel Alameda Centro Histórico

We hebben een aantal aanbieders voor Alameda Centro Histórico voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Alameda Centro Histórico in het Nederlands

Wel koloniaal maar toch zakelijk

Hoek
13-6-2011

De voorgevel geeft niet prijs wat de binnenkant aan te bieden heeft.

Valetparking, gratis wifi op de kamer (bij de receptie ee code aanvragen), goed ontbijt, al snapt het personeel niet dat je geboekt hebt mét ontbijt, dat schijnt ongebruikelijk te zijn, ze weten dus ook niet waar je "recht" op hebt en geven er hun hun eigen invulling aan.

Ontbijtgedeelte modern, de rest koloniaal. Donkere kamers, met heerlijke moderne badkamers.

In het centrum, aan de Zocalo. Op zich is in deze stad niet veel te doen/zien, maar wel een goede uitvalsbasis om naar Patzcuaro te rijden

Gereisd Met partner in november 2010

centrale ligging

H.Mullers
27-3-2010

alameda ligt centraal aan het stadsplein. een gedeelte van de kamers ligt in een oud historisch gebouw met dikke muren. grote, ruime, rustige kamers met als enig minpunt te weinig daglicht maar we zijn overdag toch niet op onze kamer. veel bezienswaardigheden op loopafstand.

Gereisd Met partner in Sat Mar 27 2010 19:07:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alameda Centro Histórico in Morelia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alameda Centro Histórico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.