Michoacan

Sorteren

Reviews over accommodaties in Michoacan

Wel koloniaal maar toch zakelijk

Hoek
    13-6-2011

De voorgevel geeft niet prijs wat de binnenkant aan te bieden heeft.

Valetparking, gratis wifi op de kamer (bij de receptie ee code aanvragen), goed ontbijt, al snapt het personeel niet dat je geboekt hebt mét ontbijt, dat schijnt ongebruikelijk te zijn, ze weten dus ook niet waar je "recht" op hebt en geven er hun hun eigen invulling aan.

Ontbijtgedeelte modern, de rest koloniaal.

Donkere kamers, met heerlijke moderne badkamers.

In het centrum, aan de Zocalo. Op zich is in deze stad niet veel te doen/zien, maar wel een goede uitvalsbasis om naar Patzcuaro te rijden

centrale ligging

H.Mullers
    27-3-2010

alameda ligt centraal aan het stadsplein. een gedeelte van de kamers ligt in een oud historisch gebouw met dikke muren. grote, ruime, rustige kamers met als enig minpunt te weinig daglicht maar we zijn overdag toch niet op onze kamer.

veel bezienswaardigheden op loopafstand.