Hotel Sheraton Maria Isabel

Hotel Sheraton Maria Isabel
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Maria Isabel voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Sheraton Maria Isabel in het Nederlands

prima hotel met lekker eten

virginie_desodt
22-8-2011

Een mooi hotel, vlakbij een buurt met restaurantjes. Metrohalte vlakbij.

Mooie ruime kamers. Gratis Wifi in Starbucks beneden in hotel.

Uitgebreid ontbijtbuffet.

Zwembadje (grootte van een postzegel) op dakterras.

Hotel goed gelegen om allerlei uitstappen te doen.

Prima hotel

Nora
25-7-2010

Verbleven er 3 nachten tijdens onze 17 daagse rondreis met Anders Dan Anders.

Hotel is goed gelegen om Mexico city te ontdekken. Het is een aangenaam hotel met een goed en uitgebreid ontbijdbufet, ook s'avonds een ruime en gevarieerde keuze van de gerechten. Zwembad op de bovenste verdieping en er is ook internet aanwezig dat gratis is.

2008

Uitstekend hotel, met een schitterende lobby.

David Sulkers
17-11-2008

Mooi hotel, bij binnenkomst direct gastvrij ontvangen. Alle voorzieningen aanwezig, zoals die er zouden moeten zijn. Grote lobby, zwembad op het dak, met schitterend uitzicht over heel Mexico Stad.

2007

Dit is mijn tweede huis, ik verblijf hier zeer regelmatig. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. De kamers zijn erg comfortabel en de bedden zijn geweldig (de sweet sleeper speciaal ontwikkeld door Sheraton). De kamers zijn ruim en het hotel is erg stil. Het eten is goed in de restaurants, roomservice wat minder. Het hotel ligt ideaal in de "zona rosa", het uitgaans centrum van Mexico City. De omgeving is veilig en er is zat te doen. Het lunch buffet is zeer de moeite waard en is erg luxe. Mijn favoriet in het hotel...een Starbucks in de lobby, iets wat ieder hotel zou moeten hebben.

2005

Uitstekend hotel

Linda
25-7-2005

Uitstekend hotel. Vele malen geweest en blijf er met veel plezier komen. Ontbijt en kamers zijn geweldig en ook de ligging is fantastisch.

Giga hotel in het uitgaanscentrum van Mexico. Het ligt buiten de oude binnenstad. Kamers zijn goed en de gym is okay. Zwembad is een postzegel op het dak. Hotel ligt enigszins politiek gevoelig direct naast de Amerikaanse ambassade. Grootse uitstraling van een Sheraton met vriendelijk personeel. Geweldig ontbijt!

Mooi hotel bestaande uit 2 torens, met op een van de torens een dakterras met zwembad. Mooie kamers met tv en airco. Behulpzaam personeel en tegenover het hotel veel barretjes en restaurants

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Maria Isabel in Mexico City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Maria Isabel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.