7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Reforma Mexico City voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ramada Reforma Mexico City in het Nederlands

prima hotel op goede lokatie

Esther
6-3-2009

Hotel Jena heet tegenwoordig Ramada hotel, is goed gelegen bij de paseo de reforma en op een paar honderd meter van het metrostation Hildago, nette kamers, uitgebreid ontbijt buffet, leuk zwembad op 7e verdieping, prima voor een paar dagen.

Gereisd Met partner in februari 2009
2008

Het hotel heet onderhand 'Ramada'

Wendy
17-5-2008

Het hotel heet onderhand 'Ramada'. Wij zijn er afgelopen april geweest 3 dagen. Prima hotel, veel bezienswaardigheden / centrum zijn op loopafstand. Wij hebben alleen ontbijt genuttigd in het hotel, was goed.

Gereisd Met vrienden in mei 2008
2007

Prima hotel, dichtbij de Reforma (hoofdstraat door Mexico

Kelly en Wouter
21-8-2007

Prima hotel, dichtbij de Reforma (hoofdstraat door Mexico om overal te komen). Ook het historische centrum is op loopafstand, ongeveer 20 minuutjes langs een paar mooie andere bezienswaardigheden. Hotel is verder gewoon standaard, niks extra's, goeie ruime kamers en een noisy airco. Ontbijt is goed te doen in het hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2007

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Reforma Mexico City in Mexico City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Reforma Mexico City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.