Hotel Nikko Mexico City

8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Nikko Mexico City voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Nikko Mexico City in het Nederlands

Zakelijk

Prima hotel

Paul
8-6-2013

Heet tegenwoordig Hyatt. Is prima zakenhotel met indoor zwembad en een paar restaurants. Vooral het sushi restaurant is lekker. Kamers zijn ruim en goed. Ontbijt in de executive lounge is uitstekend. Personeel daar is niet echt vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nikko Mexico City in Mexico City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nikko Mexico City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.