Hotel Mision Zona Rosa

2 reviews over Hotel Mision Zona Rosa in het Nederlands

Mooi centraal gelegen

Jack
7-10-2012

Na een vermoeiende reis hier prima ontvangen. Vriendelijk personeel bracht ons en de bagage naar de kamer. Ruime kamer met prima sanitair. Goed ontbijt, konden kiezen uit een traditioneel Mexicaans ontbijt of een continentaal ontbijt. Hotel ligt op een rustige plek maar op loopafstand van de Insurgentes Sur, de weg die door heel Mexico City loopt. Hier is veel te doen, ook in de omgeving van het hotel veel leuke straatjes met volop uitgaansmogelijkheden. Het Antropologisch Museum (een aanrader voor iedereen die iets meer over Mexico te weten wil komen) is ook op loopafstand. De weg door het park van Chapuitepec is erg levendig. Volop stalletjes waar van alles en nog wat verkocht wordt.

2006

Eerste hotel bij aankomst in mexico

Jema
20-11-2006

Eerste hotel bij aankomst in mexico. Receptie was mooi en check-in ging vlot. Kamer aan de straatzijde was in orde maar zeer luidruchtig (verkeer. Na eerste nacht andere kamer gevraagd en onmiddellijk gekregen, aan de achterzijde, heel rustig nu. Ontbijt was goed, vers fruit, warm en koud buffet(-tje), lekkere koffie. Vriendelijk personeel, beetje afstandig. Ligging, in veilige zone doch niet echt dicht bij de Zocalo.

Gereisd Anders in november 2006

• Eten en drinkenLunch

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mision Zona Rosa in Mexico City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mision Zona Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.