Hotel Fiesta Inn Naucalpan

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesta Inn Naucalpan voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Fiesta Inn Naucalpan in het Nederlands

Vriendelijke staff. Spotgoedkoop. Zeer degelijke wasservice.Gemeenschappelijke ruimtes waren overbelicht en gaven een reftergevoel. Merendeel van medewerkers verstaat geen Engels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Inn Naucalpan in Mexico City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Inn Naucalpan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.