Hotel Fiesta Inn Aeropuerto CD Mexico

Hotel Fiesta Inn Aeropuerto CD Mexico

Airport hotel, FamiliehotelWeer vandaag27°14°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesta Inn Aeropuerto CD Mexico voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Fiesta Inn Aeropuerto CD Mexico in het Nederlands

Super!

Dennis
2-1-2013

Onverwachts twee nachten in dit hotel verbleven. Kamers en bedden zijn echt super. Qua prijs en jwaliteit verhouding misschien iets aan dure kant voor Mexicaanse begrippen, aangezien de kamers (die gewoon goed zijn) wel een kleine opknap beurt kunnen gebruiken. Ik heb dit in een beoordeling ook Aangegeven en van het hotel een net mailtje gekregen dat dit voor 2013 of 2014 in de planning ligt. Vlakbij luchthaven, personeel super vriendelijk en hulpvaardig, ideale shuttlebus die in iedergeval de hele dag elk half uur precies naar de luchthaven gaat. Bij drukte rijden er meer. Ook op luchthaven zelf word je bij uitgang vier perfect opgevangen door een host van het hotel. Ook het restaurant is top, voor ongeveer 12 euro kun je flink van het buffet genieten met ruime keuze, dagelijks anders en vers.

Gereisd Alleenreizend in december 2012

Ideaal voor stopover in Mexico Stad

Valentijn
28-9-2010

In verband met een geannuleerde vlucht ben ik hier -onverwacht- 1 nacht verbleven. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld (5 minuten met een shuttle die 24 uur per dag heen en weer rijdt). Het hotel is een goed middenklasse hotel (4 sterren volgens eigen classificatie) met mooie, ruime kamers voorzien van heerlijke stevige bedden en grote televisies. De kamers zijn volledig geluids- en lichtdicht, waardoor je ook overdag heerlijk kunt slapen (erg handig in verband met stopovers en jetlags). Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Er zijn verder ook nog een zwembad, business centre en (vrij goed) restaurant aanwezig.

Direct tegenover het hotel bevindt zich een metrostation. Met de metro zit je snel en ontzettend goedkoop (2 pesos) in het centrum van Mexico Stad.

Kortom: een erg goed hotel voor een stopover in Mexico Stad.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2010

Ideaal voor stopover in Mexico Stad

Valentijn
28-9-2010

Vanwege een geannuleerde vlucht kwam ik -onverwacht- terecht in dit hotel. Naar eigen classificatie is het 4 sterren, in tegenstelling tot de 2 sterren die hier op de site vermeld worden. Het hotel ligt op ongeveer 5 minuten van het vliegveld (shuttle rijdt 24 uur per dag heen en weer). De kamers zijn erg goed: grote, stevige bedden, grote televisie en mooie badkamer. De kamers zijn volledig geluids- en lichtdicht, zodat overdag slapen (ivm stopover of jetlag) geen enkel probleem is. Het hotel heeft verder ook nog een (vrij goed) restaurant en een zwembad.

Direct tegenover het hotel bevindt zich een metrostation. Binnen een halfuurtje zit je daarmee snel en supergoedkoop (2 pesos) in het centrum van Mexico Stad. Voor een stopover is dit dus een ideaal hotel!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2010

2006

Goed hotel voor 1 nacht

Goossens V
25-9-2006

Goed hotel voor 1 nacht. Het hotel licht juist aan de luchthaven.En er is vervoer v/d luchthaven tot het hotel 300m.Zeer goed ontbijt.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Afstand tot strand< 100 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Inn Aeropuerto CD Mexico in Mexico City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Inn Aeropuerto CD Mexico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.