Hotel Camino Real *****

Hotel Camino Real *****

Hotel Camino Real
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Camino Real voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Camino Real in het Nederlands

eeen prachtig hotel, ze willen je overal mee helpen, erg kindvriendelijk, het eten wordt voorbereirdt door een echte goeie kok, de ligging is ook prachtig !,

Ik heb het hier over het camino real op het vliegveld van mexico city wat niet zo lang geleden gerestaureerd is. De ligging is perfect voor reizigers die in de buurt van het vliegveld werken of een nachtje in Mexico moeten verblijven voor een overstap. Er is weinig te doen rond het hotel en het is niet echt veilig om er ´s nachts rond te lopen dus buiten bovenstaande reden is het geen aanrader. Ik heb hier een paar keer verbleven vanwege mijn werk. Het is een duur hotel en erg druk. Het heeft mooie moderne kamers en een mooie badkamer. Wat opvalt aan het hotel is dat het scheef is. Het is verzakt onder zijn eigen gewicht en de zachte grond. Vooral in de gangen is het goed te merken. Men heeft goede service.

Ik vind de prijs wat aan de hoge kant maar dat zal wel met de ligging te maken hebben. Het heeft een aantal uistekende restaurants die erg druk bezocht worden ook door mensen buiten het hotel.

Een aanrader voor een snelle zakenstop in Mexico City.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Camino Real in Mexico City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Camino Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Camino Real scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.