Hotel Ambassador

7 reviews over Hotel Ambassador in het Nederlands

Vies en vuil hotel

daisy
23-7-2009

We zijn hier 2 nachten verbleven (1° en laatste nacht) op een rondreis door het prachtige Mexico. Het hotel is vies en vuil , overal vuil kamerbreed tapijt die helemaal onder het stof en de vlekken zit ! Het sanitair is héél oud ,(dat kan je zien aan de sporen van veelvuldig gebruik ) en kan daardoor ook niet meer proper zijn .Het is er ook donker en de ramen zijn eerder klein (vuil), en de lampen werken maar sporadisch. Het hotel is dringend aan renovatie toe,toch één positiveve noot ; de ligging is prima !En ja hoor ,gelukkig is er véél te zien in Mexico-city want op de kamer is het niet uit te houden !

baggerhotel

peter
9-8-2008

Een backpackers hotel met slechte kamers en waardeloze bedden. ook het ontbijt is uiterst mager tegen een veel te hoge prijs. Uitzicht op 1 meter buiten het raam een damprofielenwand.

Gehorig oud hotel maar in het centrum!

Nicole
29-7-2008

We zijn hier tijdens de eerste twee nachten en de laatste nacht van onze rondreis door Mexico verbleven. Het is een oud hotel, de kamers zijn erg ouderwets ingericht en er hangt een lucht van uitlaatgassen in het hotel. De kamers zijn wel schoon. Wellicht komt dit omdat dit hotel midden in de stad staat. Het ontbijt is minimaal, je kunt eventueel een eitje bestellen.

Zeer gedateerd

m.West
    2-3-2008

Zeer gedateerd.

erg gehorige kamers gesprekken van de buren helemaal te volgen

oud hotel met gehorige kamers

Meyers
    21-2-2008

oud hotel met gehorige kamers. Bedden zijn goed en schoon oud sanitair. Waardeloos uitzicht. Ligging in centro historique is prima.

ideaal gelegen vlak bij Zocalo

jos de waal
    1-2-2008

ideaal gelegen vlak bij Zocalo. Schone kamers voor een lage prijs. Goedkoopste hotel van onze backpackreis. Beetje sombere kamers, maar ja, je bent er toch nooit want er is zo veel te zien in de stad. We hebben er 3 nachten gelogeerd als afsluiting van een rondreis met openbaar vervoer.

de eerste 2 nachten tijdens de rondreis hier verbleven.

Ruime, schone kamers, wel wat gehorig.

uitzicht op een grijze muur en een parkeergarage.

ontbijten was een hele onderneming. het duurde allemaal erg lang en we kregen ook niet wat we besteld hadden.

moesten nog even wennen aan het omgaan met pesos en hebben dan ook teeel betaald voor het ontbijt.

Slechts met grote inspanning van de reisbegeleiding hoefden we de 2de dag niet te betalen.

We hebben een aantal aanbieders voor Ambassador voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambassador in Mexico City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambassador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ambassador scoort een 5.22 uit 10 op basis van 9 reviews.