Uitstekend hotel, prachtige kamers er zijn zelfs kamers op

Review geschreven door Lena

Uitstekend hotel, prachtige kamers er zijn zelfs kamers op

Lena
2-6-2004

Uitstekend hotel, prachtige kamers er zijn zelfs kamers met een jaccuzi op je balkon. Omdat je vlak bij de haven zit zie je geregeld cruiseschepen voorbij gaan. Om naar het centrum van Puerto Vallarta te gaan is het aan te raden een taxi te nemen. De kamers zijn prachtig mooie badkamer heerlijke bedden. De service en het eten zijn geweldig voor het ontbijt zeer uitgebreid. Met de 3 zwembaden een waar zwemparadijs, het strand stelde niet zo veel voor maar met het mooie zwembad mis je die eigenlijk niet. Nog een aanrader vlak bij het hotel is een haven van hieruit worden diversen boottochten georganiseerd zeker de moeite waard.

Gereisd Anders in Wed Jun 02 2004 19:18:58 GMT+0000 (UTC)
Volgende reviewVolgende