Hotel Westin Resort & Spa Puerto Vallarta

Hotel Westin Resort & Spa Puerto Vallarta

9.1Fenomenaal

Mexico, Jalisco, Puerto Vallarta

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Westin Resort & Spa Puerto Vallarta voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

8 reviews over Hotel Westin Resort & Spa Puerto Vallarta

• 9Ton07-01-2011

Prachtig Hotel!

Hier heb ik mijn meest relaxte vakantie gehad. Wat een zaligheid. Het eten was werkelijk uitmuntend, de service erg goed (maar niet te "close"). Er wordt hard gewerkt om alles tip top in orde te houden door al het personeel. De tuin is bijzonder mooi en de zwembaden aanlokkelijk. Je kunt ook direct aan zee eten in een lounge restaurant met relaxte muziek. We hebben daar baby schildpadden te water gelaten met een groep hotel gasten en hulp van personeel.

Gereisd met partner in juli 2005

• 8J.Winter15-04-2010

Top hotel (lang geleden)

Ik weet niet zeker of dit inderdaad het hotel is waar we in 1992 geweest zijn maar ik denk het wel. Naam van hotel was toen Westin Regina.

Wat ik me er van kan herinneren is het een goed hotel, mooie en ruime kamers. Prachtig aangelegde tuin met meerdere zwembaden. Prima bar met lekkere cocktails.

Ligging is direct aan zee dus ook dat was dik in orde. Zou best nog wel weer eens een keertje willen kijken hoe het er nu uit ziet.

Gereisd met partner in september 1992

• 8Rianne23-10-2008

Groot, mooi, goed gelegen hotel

Het is een mooi en groot hotel met 4 prachtige zwembaden. Er is een gemengd publiek: ouderen, jonge gezinnen met kinderen en koppels.
    Het hotel heeft mooie, moderne en grote kamers. Er wordt heel goed schoongemaakt en het personeel is erg vriendelijk. Het eten in de verschillende restaurants is goed! Vanaf dit hotel is het ongeveer 10 minuutjes met de taxi en bus (50 mex. pesos per taxi en 5,5 mex. pesos per persoon voor de bus) naar de marine, de outletmalls en de grote supermarkten. Naar Downtown Puerto Vallarta is het ongeveer 20 minuutjes. Hiervoor betaal je 100 mex. pesos per taxi. Ondanks dat je vlak bij de luchthaven zit heb je hier totaal geen last van. In dit hotel kan je gemakkelijk excursies boeken en kunnen ze je van alle informatie voorzien. Naast een business center is er in de lobby ook nog beschikbaarheid over wireless wifi.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 10yvonne28-12-2004

In één woord: fantastisch. Het meest luxe hotel ooit meegemaakt. En we zijn al op diverse mooie plekjes geweest. De opmerkingen over het strand kloppen, maar met deze zwembaden en omgeving kan ik een strand echt wel missen. Er zijn inderdaad leuke excursies te maken. Ontbijt is geweldig, ik kan niet een gerecht bedenken dat ik daar niet kon krijgen. Je betaalt er dan ook naar, maar je krijgt waar voor je geld !! O ja, inderdaad, uitmuntende badkamer !!

Gereisd in december 2004

• 10marco uit oirschot06-08-2004

Fantastisch hotel super mooie zwembaden,mooie kamers.het ligt alleen een beetje ver van het centrum

Gereisd in augustus 2004

• 9Lena02-06-2004

Uitstekend hotel, prachtige kamers er zijn zelfs kamers met een jaccuzi op je balkon. Omdat je vlak bij de haven zit zie je geregeld cruiseschepen voorbij gaan. Om naar het centrum van Puerto Vallarta te gaan is het aan te raden een taxi te nemen. De kamers zijn prachtig mooie badkamer heerlijke bedden. De service en het eten zijn geweldig voor het ontbijt zeer uitgebreid. Met de 3 zwembaden een waar zwemparadijs, het strand stelde niet zo veel voor maar met het mooie zwembad mis je die eigenlijk niet. Nog een aanrader vlak bij het hotel is een haven van hieruit worden diversen boottochten georganiseerd zeker de moeite waard.

Gereisd in juni 2004

• 9Paul25-02-2004

Super hotel, super service heerlijk eten. Buiten het seizoen wordt het hotel door, met name amerikaanse bedrijven, nog weleens afgehuurd voor seminairs. Hier heb je niet echt veel last van. Ziet alleen een beetje vreemd uit: mannen in 3-delige pakken terwijl de mussen van het dak vallen. Een wandeling naar Puerto Vallarta is niet aan te raden: neem een taxi. De nabij gelegen haven is wel de moeite waard. Hotel is in een prachtige stijl gebouwd. De badkamers zijn geweldig.

Gereisd in februari 2004

Hotel Westin Resort & Spa Puerto Vallarta info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages